Administratör till växande företag

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du arbeta i ett växande företag med varierande arbetsuppgifter? Är du en strukturerad person som gillar att ta mycket ansvar samtidigt som du får chansen att utveckla din egna roll?
Vi söker nu en administratör för kunds räkning med start omgående. Låter detta som någonting för dig? Sök redan idag eller tipsa en vän som du tror hade passat i rollen.

Publiceringsdatum
2017-01-11

Arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du huvudsakligen att ansvara för det administrativa arbetet på kontoret. Detta innefattar bland annat att lägga in fakturor och uppdrag i företagets affärssystem samt kvittohantering och inköp av kontorsmaterial. Som administratör kommer du även att svara i telefon och på mail, hantera post samt hålla ordning på kontoret. Då tjänsten som administratör är ny på företaget, finns möjligheten att själv påverka och utveckla rollen.

Om företaget
Vår kund arbetar mot fastighetsägare och har bred kompetens inom ventilationssystem. Kontoret är beläget i Stockholm där du kommer sitta med ett härligt gäng kollegor som har högt i tak och en trevlig atmosfär.
Du blir en del av ett växande företag med goda förmåner där du har chans att utvecklas. Mer information om företaget ges vid intervju.

Profil
För att passa i rollen har du:
• Gymnasieutbildning
• Körkort B
• Svenska i tal & skrift
• Erfarenhet av Office-paketet (framförallt Excel)

Det är meriterande om du har:
• Tidigare erfarenhet av administration
• Eftergymnasial utbildning, gärna riktad mot ekonomi
• Arbetat i affärssystemet Mobigo

Vår kund lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna för denna administrativa roll. Det är viktigt att du är social, hjälpsam och positiv samtidigt som du är strukturerad och uppskattar att ha ordning och reda. Du har även skinn på näsan, är prestigelös och inte rädd att hugga i där det behövs.

Om företaget
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Start: Omgående.
Befattning: Heltid.
Arbetstider: 07-16 alt. 08-17
Ort: Stockholm

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 10166
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emmy Redig emmy@framtiden.com 0761050503

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29, Stockholm

Jobbnummer
3254888

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: