Administratör till växande företag
Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du arbeta i ett växande företag med varierande arbetsuppgifter? Är du en strukturerad person som gillar att ta mycket ansvar samtidigt som du får chansen att utveckla din egna roll?
Vi söker nu en administratör för kunds räkning med start omgående. Låter detta som någonting för dig? Sök redan idag eller tipsa en vän som du tror hade passat i rollen.
Publiceringsdatum2017-01-11ArbetsuppgifterI rollen som administratör kommer du huvudsakligen att ansvara för det administrativa arbetet på kontoret. Detta innefattar bland annat att lägga in fakturor och uppdrag i företagets affärssystem samt kvittohantering och inköp av kontorsmaterial. Som administratör kommer du även att svara i telefon och på mail, hantera post samt hålla ordning på kontoret. Då tjänsten som administratör är ny på företaget, finns möjligheten att själv påverka och utveckla rollen.
Om företagetVår kund arbetar mot fastighetsägare och har bred kompetens inom ventilationssystem. Kontoret är beläget i Stockholm där du kommer sitta med ett härligt gäng kollegor som har högt i tak och en trevlig atmosfär.
Du blir en del av ett växande företag med goda förmåner där du har chans att utvecklas. Mer information om företaget ges vid intervju.
ProfilFör att passa i rollen har du:
• Gymnasieutbildning
• Körkort B
• Svenska i tal & skrift
• Erfarenhet av Office-paketet (framförallt Excel)
Det är meriterande om du har:
• Tidigare erfarenhet av administration
• Eftergymnasial utbildning, gärna riktad mot ekonomi
• Arbetat i affärssystemet Mobigo
Vår kund lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna för denna administrativa roll. Det är viktigt att du är social, hjälpsam och positiv samtidigt som du är strukturerad och uppskattar att ha ordning och reda. Du har även skinn på näsan, är prestigelös och inte rädd att hugga i där det behövs.
Om företagetFramtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
AnställningsvillkorStart: Omgående.
Befattning: Heltid.
Arbetstider: 07-16 alt. 08-17
Ort: Stockholm
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 10166
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmmy Redig
emmy@framtiden.com 0761050503
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvinges väg 29, Stockholm
Jobbnummer 3254888
Observera att sista ansökningsdag har passerat.