Administratör till växande entreprenörbolag

Hoist Group / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
2017-02-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till växande entreprenörbolag" (publicerad 2017-03-07) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hoist Group i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Göteborg, Mölndal eller i hela Sverige

Hoist Group är en helhetsleverantör till hotell, sjukvårdssektorn och offentlig verksamhet. Med mer än 20 års beprövad erfarenhet inom hotellbranschen är Hoist Group marknadsledande inom innovativa höghastighetslösningar för internet, konferensservice, TV-lösningar, boknings- och back office-system. Hoist Group har sitt huvudkontor i Sverige och har totalt 17 kontor runt om i EMEA-regionen. Hoist Group omsätter cirka 140 MEUR och sysselsätter cirka 600 personer. Läs mer om företaget på www.hoistgroup.com

Till vårt kontor i Solna söker vi nu en administratör! Du kommer tillhöra avdelningen för Content som tillhandahåller visningsrättigheter för TV-kanaler till hotell, offentlig miljö och restauranger m.fl. Vi jobbar med ett antal olika samarbetspartner för distribution av TV-kanaler till våra kunder.

Publiceringsdatum
2017-02-01

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör ingår följande huvudsakliga arbetsuppgifter:

• avtalsskrivning
• order- och kontraktshantering samt fakturering
• rapportering & statistiksammanställning
• hantera avdelningsrelaterade information till och frågor från våra kunder
• förse våra kunder med bl.a hårdvara och programkort för mottagning av kanaler
• dagligt samarbete med säljare, installations- och supportpersonal.

Du kommer ha mycket kontakter med kunder, samarbetspartner's och fungerar som en viktig funktion internt på arbetsplatsen. Du arbetar nära en administratör och en teamledare.

Vi söker dig som har ett par års arbetslivserfarenhet av likvärdigt arbete. Du har goda kunskaper i Office paketet och god datavana.

Det är meriterande om du tidigare har arbetat i affärssystemet Pyramid. Dessutom vill vi att du obehindrat ska kunna kommunicera såväl skriftligt som muntligt på svenska och engelska.

Som person är du positiv och självgående och har sinne för struktur/noggrannhet. Vidare är du duktig på problemlösning och har lätt för att lära och förstå tekniska lösningar. Du är en lagspelarare som trivs med att jobba i team och har lätt för att samarbeta.

Vi är ett entreprenörsdrivet företag och det är därför viktigt att du är flexibel och lösningsorienterad samt har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter.

Vårt erbjudande

Vi erbjuder dig en stimulerande och rolig arbetsplats på, ett i sin bransch, ledande företag. Vi verkar i en internationell miljö och har 17 kontor runt om i EMEA. Engagemang och innovation är ledord och vi samarbetar med varandra mellan avdelningar och över landsgränser för att fortsätta driva vår expansion framåt. Vi främjar intern rörlighet och karriär inom bolaget och har många anställda som arbetat inom företaget länge och utvecklats under vår expansiva resa. För oss är det viktigt att ha roligt på jobbet!

Vi har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och kontorsmassage/naprapati.

Start: Så snart som möjligt

Omfattning: Heltid 37h/v, tillsvidare.

Lön/villkor: Lön enligt överenskommelse

Placering: Solna strand

Kontaktpersoner: Frågor om tjänsten ställs till Anette Martinsson, sälj- och produktchef 08 555 685 00

Varaktighet, arbetstid
1 -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hoist Group

Adress
Hoist Group
Box 6074
17106 Stockholm

Kontorsadress
Box 6074

Jobbnummer
3294499

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hoist Group

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hoist Group: