Administratör till välkänd kund i Solna!
Framtiden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Till vår kund i Solna söker vi nu en administratör för ett uppdrag som sträcker sig till och med årsskiftet. Start för uppdraget är redan i juni. Låter det intressant? Ansök idag då urval sker löpande!
Publiceringsdatum2015-05-28ArbetsuppgifterSom administratör kommer du att ingå i ett team som arbetar som en stödfunktion gentemot HR. Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå i administrativa uppgifter som exempelvis att läsa annonser, ta fram listor i Excel, svara på systemfrågor och at stötta dina kollegor med övriga arbetsuppgifter. Som administratör så kommer du att ha en bred roll där arbetsuppgifterna varierar från dag till dag och fokuserar på att ge service. Du kommer under inledande period ha stöttning av de mer erfarna kollegorna till dess att du kommer in i rollen. Du som söker får gärna ha bakgrund inom HR men ska kunna tänka dig att arbeta i en bred roll med fokus på administration och att stötta HR-generalisterna.
Om företagetVår kund är ett ledande IT- företag på den nordiska marknaden. De gör information levande genom att kombinera idéer, teknik och smarta lösningar. Bakom deras framgång ligger lång branscherfarenhet, ett flexibelt förhållningssätt och en internationell kapacitet med stark lokal närvaro. Slutkunderna består främst av små- till medelstora företag och affärsidén är att hjälpa dessa att möta dagliga utmaningar genom en helhetslösning. Som administratör kommer du att ingå avdelningen som arbetar som stödfunktion gentemot HR Business partner.
ProfilSkallkrav:
Gymnasieutbildning
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Erfarenhet av att arbeta i Excel
Meriterande:
Eftergymnasial utbildning inom personal/HR
Kunskap i EasyCruit
Dina personliga egenskaperFör att passa in i rollen som administratör ser vi att du som söker tycker att det är kul att arbeta i en stöttande roll och att arbeta med service. Du är hjälpsam, prestigelös och noggrann och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs.
Om företagetSom anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
AnställningsvillkorStart: Omgående
Urval: Sker löpande
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 5544
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Landin 0735 16 89 74
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvingesväg 29, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2314947
Observera att sista ansökningsdag har passerat.