Administratör till Tönnies i Norrköping

Poolia Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Norrköping
2024-09-12


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-09-12

Om tjänsten
Är du en strukturerad och lösningsorienterad person med stark kommunikationsförmåga på svenska och engelska? Trivs du i en lösningsorienterad roll där du agerar spindeln i nätet och hanterar orderadministration, reklamationer, kundkommunikation och systemkonfigurering? Då kan du vara den vi söker!

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Poolia och du anställs direkt hos Tönnies. Alla frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Skapande av orderläggning i system, uppföljning av transporter och kontakt med transportbolaget.

• Du är en direktlänk mellan grossist och slutkund och första kontaktpunkt för att identifiera, analysera och lösa problem som uppstår. Samarbete sker med andra avdelningar för att hitta de bästa lösningarna.

• Hantera reklamationer från mottagande av returförfrågan till slutförande av returprocessen. Du säkerställa att returer hanteras enligt företagets policy och att kunderna får en positiv upplevelse.

• Ansvar för kundkommunikation och besvara inkommande ärenden från kunder, leverantörer och interna avdelningar om priser, förpackning och styck detaljer. Du förmedlar korrekt och tydlig information samt säkerställa att alla frågor och ärenden hanteras snabbt och effektivt.

• Systemkonfigurering och programmering av artikelnummer och förpackningar.

Vem är du?
Som person är du lyhörd, stresstålig och lösningsorienterad. Du är tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. Du är självgående och tar ett stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Du trivs med att arbeta såväl självständigt som i team med andra och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare är du flexibel och kan anpassa ditt arbete efter olika personer och förutsättningar.

Vi tror att du som söker har tekniska färdigheter, god datorvana och önskvärt kunskaper i Excel. Du har en utmärkt kommunikationsförmåga och en förmåga att uttrycka dig klart och tydligt i både svenska och engelska, såväl i tal och skrift. Du är en problemlösare ut i fingerspetsarna och har en start förmåga att identifiera problem, hitta effektiva lösningar även i svårlösta situationer. God förmåga att prioritera och hantera flera uppgifter samtidigt. Du är strukturerad, noggrann med ett öga för detaljer. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Om verksamheten
Vi är ett framgångsrikt och växande företag inom livsmedel, med en passion för att leverera högkvalitativa produkter och enastående kundservice. Vårt team består av engagerade och professionella medarbetare som strävar efter att alltid överträffa våra kunders förväntningar. Vi värdesätter innovation, samarbete och utveckling, och söker nu en ny medlem till vårt administrativa team.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "72170".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Arbetsplats
Poolia Linköping AB

Kontakt
Jens Uhr
jens.uhr@poolia.se

Jobbnummer
8895944


Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: