Administratör till Nespresso

Magna AB / Administratörsjobb / Stockholm
2015-10-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Nespresso" (publicerad 2015-11-13) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Kundföretaget

Nestlé Nespresso är den ledande aktören på marknaden för premium portionerat kaffe av högsta kvalitet. Dem sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Läs mer på http://www.nespresso.com/se

Publiceringsdatum
2015-10-19

Dina arbetsuppgifter
Arbetsbeskrivning: Som administratör kommer du att ingå i ett sprudlande team som arbetar med att administrera Nespressos största kampanj. Du kommer arbeta med att administrera inkommande kampanjinformation, registrera kunder samt uppdatera och säkerställa kundinformation.

Arbetets omfattning: Heltid i 2 månader, med ett rullande schema mellan 8:00-19:00. Uppdraget förväntas starta den 14 december och pågå till 14 februari 2016. Du förväntas arbeta under annandag jul, mellandagar samt nyårshelgen

Profil
Kompetenskrav: Du har tidigare arbetat inom service eller administration och kan arbeta enligt perioden ovan. Du uttrycker dig väl i tal och i skrift. Du trivs i en miljö som ställer krav på effektivitet och hög service. Du har goda kunskaper i engelska och du har god datorvana.

Personliga egenskaper: För att lyckas och trivas i rollen är du en strukturerad och framåt person som alltid strävar efter att ge högsta möjliga service. Du gillar att arbeta i team och du löser problem på ett engagerad och effektivt sätt. Utöver detta är du social, flexibel och du trivs i ett högt arbetstempo.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Rebecca Liv på telefon: 08-501 685 09.

Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Varaktighet, arbetstid
Deltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6329
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Liv

Företag
MAGNA AB

Adress
MAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm

Kontorsadress
Industrigatan 4A, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2486503

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Magna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Magna AB: