Administratör till kund i Brunna
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Gillar du att ha varierande arbetsuppgifter, ett stort kontaktnät på arbetet, vara problemlösaren man vänder sig till? Då har vi jobbet för dig!
I rollen som Administratör arbetar du huvudsakligen med uppgifter kopplade till affärsservice. Du hanterar eftermarknads relaterade frågor som reklamationer, fakturering, försäkringsärenden samt avtalshantering för kunder. Du har kontakt med företagets olika avdelningar och fungerar som spindeln i nätet. Du kommer att arbeta från Brunna och tillsammans med kollegorna där och på våra andra orter i Sverige kommer du möta interna och externa kunder över telefon och mail.
I din roll som Administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Hantera interna verksamhetssystem (arbetsorder, fakturering, krediteringar, rapporter, omplaceringar, utrangeringar, nya avtal och kunder, leverantörsfakturor mmm)
• Försäkringsärenden
• Telefon och mail-service till våra interna och externa kunder
• Reklamationer: Vid önskemål från kund avseende kreditiering utreds den sakliga grunden via KC samt berörda personer för aktuell affär.
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget är på 6 månader med stora möjligheter till förlängning.
Om dig
Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande, kundorienterad och samarbetsinriktad lagspelare med arbetslivserfarenhet från liknande tjänst. Rollen innebär mycket intern och extern kommunikation. Därför vi ser att du är en god lyssnare, tydlig kommunikatör och stark relationsbyggare. Erfarenhet från maskin och materialkännedom ses som extra meriterande.
Vidare ser vi att du är en problemlösare. Då utmaningen ligger i att komma överens med kunden på ett sätt som bevarar relationen och främjar våra intressen. Därför bör du kunna erbjuda kreativa lösningar som gör båda parter nöjda.
Viktigt för tjänsten är:
• God kunskap inom svenska och engelska
• God kunskap i Officepaketet
• 3-4 års yrkeserfarenhet
• Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
deni.ilic@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Admin, affärsservice, maskin, problemlösning, möjlighet, flexibel, Adecco, Stockholm
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39159".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 7513510
Observera att sista ansökningsdag har passerat.