Administratör till infrastruktursprojekt, Stockholm
Shaya Solutions AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 12 månader
• Uppdragsstart: Enligt ök.
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Publiceringsdatum2022-01-07Dina arbetsuppgifterI din roll som handläggare kommer du att arbeta med ärenden i Teknisk dokumentations funktionsbrevlåda där du besvarar förfrågningar, hanterar in- och utlån av handlingar samt arbetar med en rad andra frågor.
Vidare kommer du att arbeta med metadatasättning, sortering i kundens system och olika kvalitetshöjande insatser av teknisk dokumentation.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Högskola eller YH-utbildning som mostsvarar minst 1 års heltidsstudier.
• Erfarenhet av metadatasättning från minst ett projekt/uppdrag.
• Minst 2 års erfarenhet av handläggning/ dokumentationshandläggning.
• Erfarenhet av att analysera ritningar från minst ett tidigare projekt.
• Erfarenhet från minst 2 projekt där du dagligen arbetar i Officepaketet.
• Erfarenhet från minst ett tidigare projekt inom spårbunden trafik hos en offentlig förvaltning.
• Minst 3 års erfarenhet av att dokumentera/kommunicera med interna eller externa parter på svenska I tal och skrift.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• Förståelse för relevanta processer och kunskap i rutiner för teknisk dokumentation från minst ett tidigare projekt eller uppdrag.
• Erfarenhet av digitala verktyg som Skype/Teams/Trello från minst ett tidigare uppdrag.
• Kunskaper i FME från minst ett projekt.
• Erfarenhet av arbete i Athena från minst 1 projekt.
• Erfarenhet av arbete i CADprogram ( tex Bentley, AutoCad) från minst 1 projekt.
Önskemål om personliga egenskaper:
Du ska gärna vara driven och snabblärd, ha en god prioriteringsförmåga samt kunna vara flexibel i hanteringen av dina arbetsuppgifter. Du ska ha en god kommunikativ förmåga i tal och skrift då du hanterar förfrågningar inom och utom organisationen. Du har erfarenhet av att följa och skapa rutiner och processer.
______________________
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV på svenska i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 12 mån
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagShaya Solutions AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Kontakt Erika Evertsson
erika.evertsson@shayasolutions.se 08-35 35 53 Jobbnummer 6231528
Observera att sista ansökningsdag har passerat.