Administratör till fastighetsbolag

Placera Personal AB / Administratörsjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Järfälla, Sollentuna, Upplands-Bro, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Järfälla, Sollentuna, Upplands-Bro, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vårt kundföretag erbjuder bostadsrättsföreningar helhetslösningar inom förvaltning och förvaltar idag 25 000 lägenheter och bestånd av egna hyresrätter.

Tjänsten
Vårt kundföretag söker nu dig som vill arbeta i Kundcenter med utmanande och varierande arbetsuppgifter. Har du tidigare administrativ erfarenhet och är van med att hantera kundkontakter och frågeställningar från kunder är det ett stort plus. Vi söker även dig som känner dig trygg med att instruera andra och kanske har erfarenhet av att hålla i utbildningar? Då du i rollen kommer vara delaktig i att ge support och stöd åt kunder. Du kommer ingå i en grupp som består av kundteamshandläggare inom fyra olika geografiska områden och ni ansvarar tillsammans för vår kunds kunder och medlemmar.

Förekommande arbetsuppgifter i rollen:
• Kommunikation med bostadsföreningarna och boende samt registrera ärenden i ärendehanteringssystem
• Hantera frågor rörande medlemskap, betalningar, avtal, panter, parkeringsplatser och köhantering, vilket till en större del hanteras i fastighetssystemet
• Säkerställa leverans enligt avtal
• Utveckla- och driva effektivisering av rutiner och processer


Publiceringsdatum
2019-03-14

Kvalifikationer
Följande kvalifikationer ser vi som lämpliga för tjänsten:

• Minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, inom administration och/eller kundservice
• God systemvana och vana av att kommunicera i telefon och mail
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Har du kunskaper i Superoffice samt erfarenhet av större affärssystem/ärendehanteringssystem ser vi det som mycket meriterande

Personligt
Vi söker dig med ett effektivt arbetssätt, som trivs i en miljö med högt tempo. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig samt ser möjligheterna i förändringar. Vidare har du en god samarbetsförmåga, är en god lyssnare och kommunikatör och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående och ser till att budskap når fram och att förväntningarna är klara för alla parter.

Anställningstyp/arbetstider
Konsultuppdrag med start omgående tom. oktober, med chans till förlängning
Arbetstider: 37,5 h/v, mån-tors 08.00-17.00, fre 08.00-14.30.
Placering: Jakobsberg

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Sökord: Administratör, hyresadministratör, kundcenter, fastighetsbolag

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid, 37,5 h/v Start omgående tom. oktober med chans till förlängning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Ärlestål 08-586 22 718

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
4667856

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: