Administratör till Devices

Hi3G Access AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hi3G Access AB i Stockholm, Täby, Södertälje, Norrtälje, Uppsala eller i hela Sverige

Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Under 2018 har vi på Tre bytt lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.

Devices är en viktig del av Tre som ansvarar för de telefoner, surfplattor, routrar, tillbehör med mera vi säljer - men också för hela reparations- och eftermarknadsprocessen samt en lång rad tjänster som på ett eller annat sätt relaterar till hårdvara. Avdelningen består bland annat av produktägare, testare, projektledare, controller och affärsutvecklare.

Nu söker vi en Administratör för ett vikariat fram tom augusti 2020 och med tillträde snarast. Som administratör hos Devices så utgör du en central funktion på en av bolagets mest spännande avdelningar. Rollen är bred och innebär bland annat att du ansvarar för enhetens supportkanaler och hjälper våra kollegor med kundkontakt så att de alltid har rätt svar att ge till våra kunder. I rollens ansvar ligger också att identifiera förbättringspotential i nuvarande system och processer, samt att driva utvecklingen av vår supportfunktion med kundupplevelsen i centrum. Du kommer att arbeta nära de övriga medarbetarna inom enheten - i synnerhet produktägare och controller - och få en unik erfarenhet och kunskap kring hur en telekomoperatör arbetar med bland annat hårdvara, service och reparation.

För att trivas i rollen ser vi att du är en strukturerad person som har god erfarenhet att hålla flera uppgifter igång samtidigt. Du gillar ordning och reda, är nyfiken och intresserad av att lära dig nya saker. Vidare så ser vi att du är självgående, inte rädd för att kavla upp ärmarna och har en positiv inställning till det mesta. Du ser värdet i bra service och gör gärna det lilla extra för att våra kollegor ska kunna ge kunderna bästa möjliga upplevelse.

Du behöver kunna uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska. Har du haft kundkontakt i någon form så är det meriterande.

Vi erbjuder en organisation som andas framåtanda, gemenskap, öppenhet och engagemang. Vi håller till i nya och toppmoderna lokaler precis intill Globen, byggda specifikt för medarbetarna på Tre. Vi är stolta över vår mycket starka företagskultur där du dagligen möter glädje och drivna medarbetare och för femte året i rad har vi vunnit topplacering i Great Place to Work.

Vi tar enbart emot ansökningar via denna annons och kommer hålla intervjuer löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag. För mer information om tjänsten kontakta mig som ansvarig chef Jenny Rosander Ney på Jenny.Ney@tre.se.

Varmt välkommen till Tre!

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2020-02-20

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hi3G Access AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hi3G Access AB (org.nr 556593-4899)

Arbetsplats
Tre

Jobbnummer
5109212

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hi3G Access AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hi3G Access AB: