Administratör till Customer Back Office på Swedbank

TNG Group AB / Administratörsjobb / Göteborg
2016-12-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Customer Back Office på Swedbank" (publicerad 2016-12-15) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Trivs du med administration, kundkontakt och tycker att Swedbank är ett spännande företag? Vi söker en administratör till kundcentret i Göteborg.

Swedbank arbetar aktivt med att skapa nöjda kunder och har en tydlig vision om ett bemötande som alltid utgår från värderingarna - enkel, öppen och omtänksam. Nu behöver vi på TNG dig som brinner för administration, har en förmåga att alltid inge förtroende och sprider positiv energi runt dig till vårt team hos Swedbank!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Det här är en möjlighet att få arbeta på en av Sveriges största banker och jobba med administration, service och kundbemötande i en högprofessionell miljö och trevliga kollegor.

För oss på TNG är det också oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du omfattas också av våra övriga förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Som konsult på TNG kommer du även ha en dedikerad och engagerad konsultchef vid din sida som har en kontinuerlig kontakt med dig, arbetar för att du ska få en önskad utveckling i din yrkesroll samt säkerställer att du trivs på din arbetsplats.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som administratör på Customer Back Office är du en viktig resurs på kundcentret där du fördjupar dig i och löser komplicerade och tidskrävande kundärenden som kommer från andra delar inom banken. Arbetsuppgifterna kan exempelvis vara:

* Utredning och problemlösning av kunders ärenden med banken
* Administration av bankärenden, utdrag, överföringar och liknande
* Kontakt och kommunikation (telefon, mail och brev) med kunder för att utreda och nå lösningar
* Granskning av dokument och säkerställa att informationen blir korrekt

Då arbetsuppgifterna är varierande finns det stort utrymme att få arbeta med många olika områden inom banken. Beroende på eget intresse och potential finns det också möjlighet att växa med uppgiften och på sikt fördjupa sig i särskilda områden.

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

Som administratör blir du en del av avdelningen Customer Back Office, placerat på Swedbanks kundcenter på Lindholmen i Göteborg. Customer Back Office är en kundorienterad administrativ avdelning som arbetar gränsöverskridande inom Swedbank för både interna enheter och bankens kunder.

Uppdraget som administratör ska tillsättas omgående, start allra senast i januari, där du blir anställd som konsult på inledningsvis 3 månader. För rätt person kan det dock finnas chans till ytterligare förlängning.

Arbetet är på heltid och arbetstiderna är förlagda på dagtid och vardagar.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration och kundservice och vet att du är bra på det. Exakt vilken utbildning du har med dig är mindre viktigt men arbetet förutsätter gymnasiekompetens och datorvana. Det är viktigt att du trivs med administrativa uppgifter såsom granskning och utredning, är kvalitetsmedveten och noggrann samt serviceminded och affärsmässig i dialogen med kunder.

Eftersom du i arbetet kommer kommunicera mycket med kunder, framför allt i text, är det viktigt att du kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska. Har du erfarenhet av bank- eller försäkringstjänster är det mycket meriterande, då kundkontakterna berör detta.

Eftersom uppdraget ska tillsättas så snart som möjligt, söker vi särskilt dig som är tillgänglig omgående.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos Swedbank. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-12-02

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Hallberg 031-7612229

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg

Kontorsadress
Korsgatan 3

Jobbnummer
3193024

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: