Administratör till Customer Back Office på Swedbank
TNG Group AB / Administratörsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Trivs du med administration, kundkontakt och tycker att Swedbank är ett spännande företag? Vi söker en administratör för kund-projekt.
Swedbank arbetar aktivt med att skapa nöjda kunder och har en tydlig vision om ett bemötande som alltid utgår från värderingarna - enkel, öppen och omtänksam. Nu behöver vi på TNG dig som brinner för administration, har en förmåga att alltid inge förtroende och sprider positiv energi runt dig till vårt team hos Swedbank!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Det här är en möjlighet för dig som vill få en fot in på en av Sveriges största banker och arbeta med administration, service och kundbemötande i en högprofessionell miljö och trevliga kollegor.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som administratör kommer du ha ett viktigt jobb gällande dokumenthantering, kundregister, brevutskick och kundkontakt. Arbetsuppgifterna innehåller uppföljning av kundaktiviteter såsom:
* Returpost, där du är mottagare och administratör av all post som inte kan bli levererad till kunderna pga felaktiga uppgifter;
* Registrering av kunduppgifter i interna datorsystem;
* Telefonkontakt med bankens kunder i samband med utskick och uppdatera uppgifter i systemen
ROLLEN INNEBÄR I KORTHET
Som administratör blir du en del av avdelningen Customer Back Office, placerat på Swedbanks kundcenter i Slottsmöllans fina område i Halmstad. Uppdraget ska tillsättas omgående och du kommer bli anställd som konsult för att avlasta i ett projekt som i dagsläget sträcker sig fram till årsskiftet. Det kan dock finnas chans till ytterligare förlängning.
Arbetstiderna är förlagda på dagtid och vardagar.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är ordningsam, trivs med administrativa uppgifter och har lätt för att lära dig nya datorsystem, med tanke att en stor del av arbetet handlar om inmatning av information. Det är viktigt att du är serviceminded och affärsmässig i dialogen med kunder. Har du erfarenhet av administration och ett intresse för ekonomi är det mycket meriterande, då kundkontakterna berör detta.
Eftersom uppdraget ska tillsättas så snart som möjligt, söker vi dig som är tillgänglig omgående. Observera att ansökningstiden är kort!
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos Swedbank. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast då ansökningstiden är kort! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-10-28ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRebecca Hallberg 031-7612229
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg
KontorsadressKorsgatan 3
Jobbnummer 3139934
Observera att sista ansökningsdag har passerat.