Administratör till Consilium Safety Sweden

Bravura Sverige AB / Datajobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-09-13

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på deltid där man kommer att arbeta 35 h/vecka som varar i 4 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Consilium Safety Sweden. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Consilium Safety Sweden tillverkar och utvecklar totala lösningar inom säkerhetssystem för brandbekämpning i högriskmiljöer. De miljöer företaget riktat sig emot är främst inom sjöfartsindustrin, transport och byggsektorer. Företaget verkar på en global marknad och finns idag representerade i 55 länder. Consilium Safety Swedens engagemang går utöver produkterna och har ett högre syfte, nämligen att skydda och rädda liv, materiella värden och miljön.

Deras produktportfölj är omfattande och inkluderar säkerhetssystem för brand- och gasdetektering samt navigationsprodukter. Med ett ständigt utvecklande produktutbud ställs höga krav på organisationen att styra och följa upp flertalet parallella projekt.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör på Consilium Safety Sweden kommer du att arbeta med registrering och orderläggning där du hanterar beställningar som kommer in från företagets återförsäljare samt stötta projektledare i deras dagliga arbete. I rollen kommer det även ingå inventering och lagerhantering.

• Administrera projekt
• Inventering och lagerhantering
• Registrering i interna system

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Godkänd gymnasieexamen
• Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
• Goda datorkunskaper och systemvana
• Kunskap i Dynamics är meriterande

För att lyckas i rollen ser vi att du är en nyfiken person som motiveras av att sätta i gång och driva saker framåt samt alltid strävar mot att leverera goda resultat. Du är noggrann och säkerställer att ditt arbete blir korrekt utförts. Som person är du även positiv och energisk som har nära till skratt. Slutligen trivs du med att arbeta tillsammans med andra kollegor och brinner för problemlösning.

Övrig information:

Start:
Plats:
Lön:

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, orderläggning, service. serivceärenden, system, hanläggning, faktura, fakturering, ärendenhantering, inventering, lagerhantering, registrering

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6976734

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: