Administratör till Chubb Insurance för rekrytering
Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Chubb Insurance Company of Europe SE är ett dynamiskt, innovativt och finansiellt starkt försäkringsbolag med sin egna filosofi gällande skadehantering, kvalitet, service och karriärsmöjligheter. Vi tillhör Chubb bolagsgrupp, ett världsomspännande försäkringsbolag med kontor i Europa, Asien, Nord- och Sydamerika, Kanada och Australien. I Sverige tecknar vi sakförsäkringar med fokus på speciella målgrupper och marknader. Organisationen växer snabbt och utmärker sig genom en icke-hierarkisk struktur av entusiastiska medarbetare med stark ansvars- och gruppkänsla. Kontoret i Stockholm har för närvarande 20 anställda.
Tjänsten
Du kommer att arbeta i en grupp med sex administratörer. Tjänsten innebär att du har ansvaret för administrationen åt avdelningen för egendom- och transportförsäkring med nära samarbete med riskbedömare för dessa produkter. Tjänsten är ett föräldravikariat, med start omgående och ca 1 år samt kommer att innebära en direktrekrytering till kunden.
Publiceringsdatum2014-04-29Dina arbetsuppgifter• Försäkringsadministration
• Granska inkommande offertförfrågningar
• Registrera och utfärda förnyelser och nytecknade försäkringshandlingar
• Interna och externa kontakter i ärenden gällande försäkringsadministration
• Back up funktion för andra avdelningar vid behov
Kvalifikationer• Relevant YH-utbildning eller motsvarande utbildning
• Minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete
• God datorvana, främst Officepaketet
• Flytande kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift
• Starkt meriterande är om du har erfarenhet från sakförsäkringar
Som person har du en god förståelse för service, är ansvarsfull och har ett flexibelt förhållningssätt. Du är noggrann, effektiv och tar egna initiativ i ditt arbete. Det är också viktigt att du är helt orädd för att uttrycka dig på engelska.
Arbetstider och omfattningHeltid/Omgående och ca 1 år
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLena Rönnberg, Rekryterare 08-586 22 731
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 1856136
Observera att sista ansökningsdag har passerat.