Administratör till attraktiv arkitekt- och designbyrå

Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
2015-02-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till attraktiv arkitekt- och designbyrå" (publicerad 2015-02-24) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du ute efter ett deltidsjobb där du får utveckla dina administrativa kunskaper? Är du intresserad av marknadsföring, design, arkitektur och dessutom har erfarenhet av affärssystemet Marathon? Då är detta jobbet för dig!

Publiceringsdatum
2015-02-24

Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av administrativa uppgifter som att till exempel hantera fakturor och offerter. Din roll kommer främst vara att avlasta för projektledare i deras planering genom att utforma och titta på olika rapporter. Du kommer att bistå med att förmedla projektledarnas information externt. Du kommer också avlasta för ekonomiansvarig. Därav ingår viss ekonomiadministration som till exempel inscanning av fakturor samt kvittohantering. Allt arbete sker i systemet Marathon, därför är det en stor fördel om du har erfarenhet av det.

Om företaget
Vår kund arbetar med att utveckla, identifiera samt designa nya och befintliga varumärken. Kunden hjälper sina kunder att få ut det maximala av varumärket genom att erbjuda ett helhetskoncept inom inredning och marknadsföring. De har arbetat med flera välkända projekt och har många nya spännande på gång. Kontoret är placerat i centrala Göteborg och här arbetar ca 45 personer med allt ifrån projektledning och arkitektur till styling till marknadsföring.

Profil
För att passa som administratör för vår kund vill vi att du har kunskap i något av följande du system:
• Marathon
• Maconomy
• Addjobb
• Visma Servera
• Alternativt annat administrativt system

Meriterande är om du har någon form av gymnasial ekonomiutbildning eller erfarenhet inom reklam-/inredningsbranchen. Engelska ses också som en merit då de arbetar mycket internationellt. Har du kunskap om systemet Marathon, ska du inte tveka att söka då detta är mycket meriterande.

Personliga egenskaper som efterfrågas är att man är noggrann, gillar siffror och är serviceinriktad då du kommer avlasta för projektledare, ekonomiansvarig och ibland VD:n.

Om företaget
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: Omgående
Lön: Enligt överenskommelse
Omfattning: Deltid, 50 %
Placering: Centrala Göteborg

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Arbetstider och omfattning
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 5145
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Haugland Persson 0735168990 sofia.hp@framtiden.com

Företag
Framtiden i Sverige AB

Adress
Framtiden i Sverige AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2178927

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: