Administratör till Aarsleff Ground Engineering AB
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Göteborg
2022-01-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Aarsleff Ground Engineering AB" (publicerad 2022-08-15) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-01-21Om tjänstenNu söker vi en strukturerad och kommunikativ Administratör med hög servicekänsla och god IT-vana till Aarsleffs kontor i Gunnilse.
Tjänstens omfattning är på 80-100 %, och är ett vikariat till april 2023. Start är omgående eller enligt överenskommelse.
Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Om företagetAarsleff Ground Engineering AB är ett självständigt specialistföretag inom grundläggning med tyngdpunkt på tekniskt utmanande projekt. De erbjuder fullservicelösningar med innovativa metoder, både på land och vatten. Företaget grundades 2004 och är ett bolag inom Aarsleffkoncernen som ägs av ett av Danmarks ledande bolag inom anläggning, Per Aarsleff A/S.
Dina arbetsuppgifterI den här rollen får du ett varierande arbete, men de huvudsakliga arbetsuppgifterna innefattar:
• Hantera och svara i växeltelefon
• Hantering av ingående post
• Beställning och administration av bland annat kontorsmaterial och frukost/fika
• Administration av leverantörsavtal samt telefonabonnemang
• Stötta personalen vid olika IT-frågor, samt ansvara för beställning och installation av ny utrustning
• Vara behjälplig med administrativa arbetsuppgifter för olika avdelningar, t.ex. enklare uppgifter inom ekonomi
• Göra det lilla extra och främja för en god trivsel och arbetsmiljö på arbetsplatsen
KvalifikationerDu kommer att ingå i en arbetsgrupp tillsammans med ekonomi och rapporterar till ekonomichefen. I ditt arbete kommer du föra kommunikation med kollegor som sträcker sig ut i organisationens alla grenar. Det är därför viktigt att du både uppskattar att prata med människor och förstår värdet av kommunikation. Då du kommer att få många frågor som rör inloggningar och installationer av våra basprogram på telefoner och datorer är det viktigt att du har mycket god datorvana.
Tjänsten är beroende av att du är på plats på kontoret i Gunnilse, där du kommer att vara den första både kollegor och externa parter möter när de kommer in på kontoret. Vi ser att du är duktig på att strukturera ditt arbete och att du också trivs i en miljö där flexibilitet är av stor vikt. Som administratör är du en del av stödfunktionen för organisationen i stort, och vi söker dig som har hög servicekänsla och en positiv inställning.
Övrig informationLåter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig Rekryterare Hanna Säreskog på 031-711 98 00.
Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4627".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats KFX HR-partner Göteborg AB
Kontakt Hanna Säreskog
hanna.sareskog@kfx.se Jobbnummer 6271166
Observera att sista ansökningsdag har passerat.