Administratör sökes till serviceleverantör - Linköping
Perido AB / Administratörsjobb / Linköping
2024-02-08
Visa alla administratörsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Linköping,
Motala,
Norrköping,
Haninge,
Katrineholm eller i
hela Sverige En koordinerande roll väntar för dig som är mycket noggrant lagd! Tjänsten börjar på 25% och kommer att vara på varierande grad genom året med en framtida ökning till 100%.
Publiceringsdatum2024-02-08Om tjänstenPerido letar efter en administratör till vår kund, ett serviceleverantörsföretag. Företagets syfte är att erbjuda meningsfulla arbetstillfällen för personer med funktionsnedsättningar genom att matcha lämplig individ med passande arbetsuppgifter på ett passande arbete. Tjänsten är placerad i Linköping.
ArbetsuppgifterFöretaget gör årligen en kundlojalitetsuppföljning (NPS) i form av en enkät som skickas ut till kunder. Det löpande arbetet pågår under hela året med enkätarbetet men är olika intensivt under olika perioder.
Tjänsten kretsar kring hantering av tidtabeller, rutiner, kommunikationsmaterial, och kund-/kontaktlistor med mera. Dessutom innebär det sammanställning av enkätsvar, aktiv deltagande i analyser, och att driva fram arbetet. Du blir ett viktigt stöd till marknadsavdelningens och har ett stort ansvar själv i projektet vad avser det administrativa arbetet.
Dina egenskaper
Vi söker dig som snabbt kan sätta dig in i arbetet och har lätt för att lära dig nya uppgifter och viktigast av allt - du har den där självklara administrativa ådran och det analytiska sinnet. Du är nyfiken, lyhörd och har ett imponerande driv i allt du tar dig an. Du är serviceinriktad och tycker om att hjälpa kollegor med stort och smått. Som person är du vidare social, och kan arbeta bra både självständigt och i grupp.
Skicka gärna in din ansökan så snart du kan!
KvalifikationerGymnasial utbildning
Relevant administratörserfarenhet
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift
Tjänstens omfattning och tillträdeDeltid och heltid, konsultuppdrag i 12 månader med chans till förlängning. Start omgående.
Så ansöker duAnsökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Linn Willberg som kan nås på mejl
linn.willberg@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på
fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34397 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder "väl matchad". Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido:
https://perido.se/om-oss/. Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "34397".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Perido AB (org.nr 556639-6387),
http://perido.se Övrig information om företaget/organisationen Offentliga upphandlingar där Perido AB varit leverantör Jobbnummer 8456274