Administratör/sekreterare
Assist Kompaniet Sverige AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Assist Kompaniet Sverige AB i Helsingborg,
Landskrona,
Lomma,
Lund,
Burlöv eller i
hela Sverige Assist Kompaniet AB är ett företag som bedriver assistansanordning till funktionshindrade vuxna och barn.
Våra uppdragsgivare finns runt om i hela landet.
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med kundservice och personaladministration eller liknande arbete och/eller är utbildad socionom, beteendevetare eller personaladministratör. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.
Du arbetar gentemot Försäkringskassor, Kommuner, fackliga organisationer och många andra instanser i vårt samhälle. Det innebär att du måste kunna kommunicera på ett bra sätt, vara tydlig och lyhörd. Du ska vara skicklig på att skapa långsiktiga relationer och en kunnig administratör som kan hantera många frågor och arbetsuppgifter samtidigt.
På Assist Kompaniet förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, med start september eller enligt överenskommelse.
Dina arbetsuppgifter kommer att variera efter behov men du kommer till exempel att:
• Skriva annonser och arbeta i vårt rekryteringssystem
• Göra urval och intervjua kandidater
• Gå igenom intresseanmälningar och aktivt söka upp potentiella kandidater
• Hålla vår vikariepool uppdaterad och stötta kundansvariga i bemanningsfrågor
• Skriva anställningsavtal och sköta andra administrativa uppgifter
• Arbeta i olika datasystem
Språkmeriter:
Albanska
Polska
Ryska
Turkiska
Som person är du tydlig och rak i din kommunikation och kan hantera både stora och små frågor på ett prestigelöst sätt. Arbetet kräver att du är van vid att hålla en hög servicenivå och att du besitter stor social kompetens. Det är viktigt att du är prestigelös och flexibel och snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du ska vara skicklig på att skapa långsiktiga relationer och dessutom vara en utmärkt administratör som kan hantera många frågor och arbetsuppgifter samtidigt.
Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat. Vi erbjuder ett omväxlande arbete på ett kontor med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och arbetsuppgifter.
Publiceringsdatum2012-08-16Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Provanställning 6 månader därefter tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-08-31
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@assistkompaniet.seFöretagASSIST KOMPANIET SVERIGE AB
AdressASSIST KOMPANIET SVERIGE AB
SÖDRA STORGATAN 11-13
25223 HELSINGBORG
KontorsadressSÖDRA STORGATAN 11-13
HELSINGBORG
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 042-212131
Jobbnummer 1315093
Observera att sista ansökningsdag har passerat.