Administratör/sekreterare

Assist Kompaniet Sverige AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Assist Kompaniet Sverige AB i Helsingborg, Landskrona, Lomma, Lund, Burlöv eller i hela Sverige

Assist Kompaniet AB är ett företag som bedriver assistansanordning till funktionshindrade vuxna och barn.

Våra uppdragsgivare finns runt om i hela landet.

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med kundservice och personaladministration eller liknande arbete och/eller är utbildad socionom, beteendevetare eller personaladministratör. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.

Du arbetar gentemot Försäkringskassor, Kommuner, fackliga organisationer och många andra instanser i vårt samhälle. Det innebär att du måste kunna kommunicera på ett bra sätt, vara tydlig och lyhörd. Du ska vara skicklig på att skapa långsiktiga relationer och en kunnig administratör som kan hantera många frågor och arbetsuppgifter samtidigt.

På Assist Kompaniet förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, med start september eller enligt överenskommelse.

Dina arbetsuppgifter kommer att variera efter behov men du kommer till exempel att:

• Skriva annonser och arbeta i vårt rekryteringssystem
• Göra urval och intervjua kandidater
• Gå igenom intresseanmälningar och aktivt söka upp potentiella kandidater
• Hålla vår vikariepool uppdaterad och stötta kundansvariga i bemanningsfrågor
• Skriva anställningsavtal och sköta andra administrativa uppgifter
• Arbeta i olika datasystem

Språkmeriter:
Albanska
Polska
Ryska
Turkiska

Som person är du tydlig och rak i din kommunikation och kan hantera både stora och små frågor på ett prestigelöst sätt. Arbetet kräver att du är van vid att hålla en hög servicenivå och att du besitter stor social kompetens. Det är viktigt att du är prestigelös och flexibel och snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du ska vara skicklig på att skapa långsiktiga relationer och dessutom vara en utmärkt administratör som kan hantera många frågor och arbetsuppgifter samtidigt.

Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat. Vi erbjuder ett omväxlande arbete på ett kontor med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och arbetsuppgifter.

Publiceringsdatum
2012-08-16

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Provanställning 6 månader därefter tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-31
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@assistkompaniet.se

Företag
ASSIST KOMPANIET SVERIGE AB

Adress
ASSIST KOMPANIET SVERIGE AB
SÖDRA STORGATAN 11-13
25223 HELSINGBORG

Kontorsadress
SÖDRA STORGATAN 11-13
HELSINGBORG

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 042-212131

Jobbnummer
1315093

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Assist Kompaniet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Assist Kompaniet Sverige AB: