Administratör / Projektkoordinator
Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
2022-09-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör / Projektkoordinator" (publicerad 2022-10-05) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-09-05Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till fast anställning. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att ST Airborne Systems har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och ST Airborne Systems en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetST Airborne Systems är ett litet företag med stort internationellt kontaktnät som arbetar med utveckling, produktion, integration och support av flygburna havsövervakningssystem. Systemen innehåller SLAR (sidspanande radar), IR/UV-scanner, AIS transponder, FLIR, video, kameror m.fl. sensorer. Informationen spelas in och presenteras vid en arbetsstation ombord och kan också överföras via datalänk från flygplan till mark. Systemen finns installerade ombord på flygplan som opereras av kustbevakningsorganisationer runt om i världen. Systemen har i första hand utvecklats för att upptäcka och dokumentera oljeutsläpp men används även för att övervaka fiske- och fartygstrafik och för att skydda havens naturresurser.
ST Airborne Systems har över 35 års branscherfarenhet och är marknadsledande inom havsövervakningssystem. På kontoret i Stockholm blir du en del av ett sammansvetsat team om 15 personer där du får möjlighet att utvecklas tillsammans med dina kollegor.
Dina arbetsuppgifterSom administratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du i första hand arbetar med support till större kundprojekt men också med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat i att administrera dokumentationen kring kundprojekt och beställningar. Du säkerställer att manualer är uppdaterade och att systemdokumentation och utbildningsmaterial till de olika kundprojekten är rätt sammanställda och kompletta. Därtill är du behjälplig kring fakturahantering, logistik och tulldokumentation. I rollen medverkar du även vid planeringen och utförandet av kundevent.
Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan medarbetare, kunder och affärssystemet. Du har ett nära samarbete med marknadsassistenten och ingenjörsavdelningen. Därtill arbetar du löpande med förbättringsarbete och uppmuntras bidra med idéer om utveckling av arbetsuppgifter och arbetssätt.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Minst gymnasiekompetens och gärna någon form av eftergymnasial utbildning
• Erfarenhet av administration gärna i en roll med internationella kontakter
• God vana vid att arbeta i Officepaketet
• Kunskap i ärende- och dokumenthanteringssystem
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Som person är du självgående och strukturerad och tar ansvar för dina arbetsuppgifter och driver dem framåt. Du har lätt för att ta kontakt med människor och trivs i en serviceinriktad roll där du tar ansvar för kundbemötandet för att säkerställa god kvalité. Du är en person som alltid ligger steget före för att på så vis säkerställa att systemet är uppdaterat. Vidare är du hjälpsam och trivs att arbeta i en varierande roll med möjligheter till utveckling och större ansvar.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:Administratör, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, backoffice, heltid, ST Airborne Systems
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Mia Samuelsson
mia.samuelsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6949263
Observera att sista ansökningsdag har passerat.