Administratör på deltid till Riksbanken i Stockholm
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du minst tre års arbetslivserfarenhet som administratör? Varmt välkommen att söka detta spännande uppdrag till Riksbanken!
Om uppdraget
Detta är ett konsultuppdrag på 75 % med start i oktober och kommer pågå i 12 månader. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-16:30. Arbetet sker i Riksbankens lokaler men det finns också möjlighet till distansarbete. Rekryteringen sker löpande så skicka din ansökan idag!
Publiceringsdatum2023-08-11ArbetsuppgifterUppdraget innebär en hög grad av administration och samordning. Du kommer arbeta utifrån fastlagda rutiner och vara ett operativt stöd för verksamheten. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att hantera kalendrar, boka resor och förbereda möten. Att skriva
minnesanteckningar samt hantera fakturor och dokument ingår också i dina arbetsuppgifter.
Utöver detta kommer du arbeta med att:
• Sköta administrativa rutiner
• Planera projekt och följa upp dessa
• Göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
• Hantera återkommande arbetsuppgifter som exempelvis kopiering, sortering och posthantering
Kvalifikationer• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• Goda referenser från liknande arbete
• Erfarenhet gällande skrivning av minnesanteckningar för styr- och ledningsgrupper
• Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Vi söker dig som är van vid att hantera flera olika arbetsuppgifter parallellt. Du samarbetar också väl med många olika personer, såväl internt som externt.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Pernilla Gärdén,
pernilla.garden@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Pernilla Gärdén
pernilla.garden@bemannia.se Jobbnummer 8023709
Observera att sista ansökningsdag har passerat.