Administratör omgående till Harald Pihl i Täby
KFX HR-partner Stockholm AB / Administratörsjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Täby,
Upplands Väsby,
Sollentuna,
Solna,
Järfälla eller i
hela Sverige Om tjänsten
Har du öga för detaljer, ett starkt driv och vill utvecklas inom administration? Just nu söker Harald Pihl en administratör till sitt kontor i Täby. I rollen har du möjlighet att påverka och komma med nya idéer, vi ser därför att du är en idéspruta som vågar ifrågasätta gamla arbetsmetoder och förbättra arbetssätt.
Om företaget
Harald Pihl AB är ett familjeföretag som grundades 1912 och är bland Europas ledande lagerhållare av titan och nickellegeringar. Företaget sitter i ljusa fräscha lokaler på Mätslingan 19 i Täby.
I administrationsgruppen arbetar fem personer och totalt på kontoret i Täby arbetar 25 personer.
Läs mer på
http://www.haraldpihl.com/ Arbetsuppgifter
I din roll som administratör kommer du bland annat arbeta med:
• Orderhantering
• Fakturering
• Arkivering
• Kontor- och köksinköp
• Växelsamtal (delaktig i växelgrupp)
• Daglig service på kontoret och övriga kontorsgöromål
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med administration eller kontorsarbete. Du har goda kunskaper inom Officepaketet och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vi ser gärna att du innehar B körkort.
Viktiga personliga egenskaper är att du är organiserad och strukturerad. Vi ställer höga krav på din noggrannhet och lojalitet. I rollen har du möjlighet att påverka och komma med nya idéer, vi ser därför att du är en idéspruta som vågar ifrågasätta gamla arbetsmetoder och förbättra arbetssätt. Med öga för detaljer och rätt driv har du nu möjlighet att utvecklas inom denna roll och växa inom företaget!
Övrigt
Du blir anställd som konsult hos oss på KFX HR-partner. Anställningen är en visstidsanställning med start omgående till och med sista december. Den finns stor chans till förlängning. Den genomsnittliga arbetsveckan är 37,5 timmar.
Start för denna tjänst är omgående och urval sker löpande så sök tjänsten redan idag!
Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare Amanda Jurell på 08-663 99 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2018-10-19ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-31
Ange följande referens när du ansöker: 3447
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Jurell
FöretagKFX HR-partner Stockholm AB
AdressKFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38
Jobbnummer 4412909
Observera att sista ansökningsdag har passerat.