Administratör och receptionist i city
Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
2011-09-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör och receptionist i city" (publicerad 2011-11-08) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige På uppdrag av en av våra kunder söker vi nu en administratör och receptionist för en kombinerad roll. Uppdraget är med start i månadsskiftet november/december och beräknas pågå ca 1 år med möjlighet till anställning hos kund. Vår kund är ett konsultbolag inom marknadsföringsområdet. Tjänsten är på deltid alternativt heltid och placerad i city.
Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Publiceringsdatum2011-09-13Dina arbetsuppgifterDu kommer att ansvara för administrationen samtidigt som du stöttar i receptionen. Det innebär ett nära samarbete med din kollega i receptionen och även med de övriga kollegorna på kontoret. Som administratör kommer du att fungera som support internt i organisationen och mot de konsulter som använder sig av det internetbaserade systemet. Du kommer också att administrera orders, kund- och konsultenkäter etc. Arbetet i receptionen omfattar att ta emot besökare och på ett professionellt sätt slussa dem vidare till mötesrummen, koppla inkommande samtal samt att ta hand om de gemensamma lokalerna. Dessutom ingår sedvanliga uppgifter som posthantering, bud m.m.
Bakgrund:
Vi söker dig som är erfaren receptionist och som har god vana av att arbeta i någon form av CRM-system, gärna internetbaserat. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt att du är en van användare av internet. Du behärskar engelska i tal och skrift. Som person är du prestigelös, serviceinriktad och effektiv.
Så ansöker duOm det är något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson. Din ansökan mailar du till
platsansokan@avanzera.se . Märk din ansökan: "Admin/Rec". Ansökningshandlingarna kommer att behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Om Avanzera :
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
Timlön
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-10-03
Ange följande referens när du ansöker: Admin/Rec
Ansökan kan skickas till e-postadress:
platsansokan@avanzera.comKontaktLisa Karbelius, 08-545 28 303 (Direktnummer), 08-545 28 300 (Växel),
platsansokan@avanzera.seHelena Elvin, 08 545 28 305 (Direktnummer), 08 545 28 300 (Växel),
platsansokan@avanzera.seFöretagAVANZERA BEMANNING
AdressAVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM
KontorsadressVasagatan 15-17
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress:
platsansokan@avanzera.se Jobbnummer 1027698
Observera att sista ansökningsdag har passerat.