Administratör med vana av Office.

Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Administratör med servicetänk och känsla.:

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen tillsammans med Veddesta Distribution, Veddesta Transport och Multi Logistik.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu en person med god administrativ vana och som tycker om att vara spindeln i nätet och klarar av att arbeta med både varierande uppgifter och med stunder av lite mer monotont arbete.

Publiceringsdatum
2018-12-18

Om tjänsten
Arbetsuppgifterna är i stora drag:

• Ta hand om inkomna ärenden i ärendehanteringssystemet Summera
• Kvittovalidering på inkomna ärenden
• I vissa fall svara på frågor från privatpersoner via telefon

Du behöver följande

• ha viss administrativ vana
• Kunna svara i telefon och föra dig på ett affärsmässigt sätt
• kunna tala och skriva svenska och engelska utan problem
• ha erfarenhet av officepaketet

Du

• är noggrann och punktlig
• kan hålla många bollar i luften
• är en lagspelare som hjälper andra i arbetet när det behövs

Du kommer att ingå i ett team av flera personer som alla arbetar med service till kunder i olika former (via mail och telefon) samt en del mer logistikrelaterade uppgifter.

Då vår uppdragsgivare ser en ökning av arbetsuppgifter så behöver man komplettera med ytterligare medarbetare och för rätt person kan det finnas möjlighet till arbetsledande funktioner i framtiden.

Tillsättning ska ske omgående, uppdraget ligger i första steget på ca tre månader men med stor möjlighet till förlängning för rätt person.

Arbetsplatsen finns i Rosersbergs Industriområde, det är en heltidstjänst och man arbetar dagtid måndag-fredag.

Anställningen blir hos Bemanningsstyrkan med placering hos kunden i Rosersberg.

Vad kan vi erbjuda?:

Bemanningsstyrkan kan erbjuda dig en väldigt trevlig arbetsplats hos kunden där stort fokus ligger på att medarbetarna ska trivas och må bra oavsett om de är "egna anställda" eller inhyrda konsulter.

Vi arbetar för mångfald inom vår organisation och ser gärna sökande av alla kön, nationaliteter och åldrar. Det viktigaste är att man är intresserad av administration, kundservice och hanterar svenska och engelska flytande i både tal och skrift.

Känner du att ovanstående stämmer in på dig och att du vill bli en del av Bemanningsstyrkans team så tveka inte att skicka in din ansökan.

Platsen ska tillsättas omgående och intervjuer sker fortlöpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

/ Therese Barvell Rappel

Konsultchef Bemanningsstyrkan

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning efter 6 mån visstidsanställning Administratör

Ersättning
Marknadsmässig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Barvell Rappel

Företag
Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Adress
Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB
Tallbacksgatan 11S
19572 Rosersberg

Kontorsadress
Tallbacksgatan 11S 19572 Rosersberg

Jobbnummer
4517198

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB: