Administratör med erfarenhet av CRM-system? Ansök nu!

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
2025-06-09


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av CRM-system och letar efter nästa uppdrag? Passar det din vardag perfekt att arbeta 50-100%? Kan du beskrivas som ordningsam, ambitiös och positiv? Då låter det som att det är precis dig vi söker efter!

Publiceringsdatum
2025-06-09

Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en serviceinriktad administratör till vår kund Svensk Handel. Svensk Handel är bransch- och arbetsgivarorganisation som driver handelns frågor för parti-, detalj- och e-handeln och förbättrar villkoren för drygt 9 000 handlare i Sverige. Du kommer arbeta från deras fina lokaler på Regeringsgatan i Stockholm.
Nu letar vi efter en noggrann och strukturerad person som vill bli en del av Svensk Handels marknadsteam. I rollen kommer du främst att arbeta med CRM-system och kundregister, med fokus på att hålla informationen uppdaterad, korrekt och användbar.
Dina egenskaper
För att trivas i rollen som administratör finns det några egenskaper som vi tycker är extra viktiga. Du bör vara flexibel och prestigelös samt ha förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Att vara positiv, hjälpsam och kommunikativ kommer också vara egenskaper du har stor användning för! Avslutningsvis tror vi att du utför alla uppgifter med ytterst noggrannhet och låter dig inte stressas upp av deadlines.
Låter detta som en beskrivning av dig? Då tycker vi att du ska skicka in din ansökan redan idag!

Kvalifikationer
Erfarenhet av CRM-system
God kommunikationsförmåga i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Omfattning för rollen är 50-100%, konsultuppdrag i 3 månader, med chans till förlängning. Start omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35277 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder "väl matchad". Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-07-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "35277".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Perido AB (org.nr 556639-6387), http://www.perido.se

Jobbnummer
9378959

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: