Administratör med ekonomiskt tänk sökes!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad, noggrann och ekonomisk administratör? Stämmer detta in på dig har vi på Adecco Office & HR ett uppdrag till dig hos vår kund inom säkerhetsbranschen!
Hur ser din arbetsdag ut?
Om du trivs med att ge support till andra och är administrativt kunnig är det här ett uppdrag som kan falla dig i smaken!
Som administratör kommer du att arbeta på företagets Business Support och arbeta med administration och hantering av orderingång, fakturering och försäljning. Avdelningen är indelad i tre team och du får möjligheten att arbeta i Servicegruppen som består av fyra personer som riktar sig mot att ge support till servicetekniker och servicechefer inom företaget. Du kommer bland annat att arbeta med fakturering, kontroll av uppgifter i systemet samt ge allmänt stöd i varierande frågor. Rollen innebär även mycket kontakt med kunder då du även kommer att svara i telefon och hjälpa till med olika frågor t.ex. angående fakturor.
Avdelningen är indelad i team och du får möjligheten att arbeta i en grupp om fyra personer som riktar sig mot att ge support till servicetekniker och servicechefer inom företaget.
Du får möjligheten att arbeta i en föränderlig miljö och i ett glatt team där service och noggrannhet står i fokus!
Vem trivs här?
Om du har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och trivs mycket bra i rollen som administratör ser vi att du har goda förutsättningar för att lyckas i rollen. Då du även kommer att arbeta med vissa ekonomiska uppgifter såsom fakturering har du en förståelse för det ekonomiska flödet och det underlättar om du t.ex. har en gymnasial utbildning med inriktning ekonomi i grunden eller viss erfarenhet av ekonomiarbete. Vidare har du goda datakunskaper och lär dig nya system snabbt.
Är du ordningsam, noggrann och förstår vikten av administrativa göromål ser vi att du kan tillföra mycket i tjänsten och göra framgång! Vidare är det viktigt att du är serviceinriktad, flexibel och gillar förändringar. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och ser till att det du påbörjat även avslutas samt trivs med att arbeta i team.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd i Adecco Sweden som konsult och arbetar på uppdrag hos vår kund. Uppdraget ska tillsättas i slutet av augusti och är ett vikariat tom februari 2012. Tjänsten är förlagd till heltid.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se eller följer länken nedan:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1363425
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel: 08 ? 598 982 37 eller sofia.wigzell@adecco.se
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2011-07-02

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
977641

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: