Administratör inom logistik till BSH!

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-12-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör inom logistik till BSH!" (publicerad 2017-05-08) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du jobba och utvecklas inom administration och logistik på BSH Home Appliances, en av marknadens ledande aktörer inom vitvarubranschen? Sök här!

BSH söker nu en driven administratör att jobba på BSHs avdelning inom logistik, med uppgift att arbeta med felsökning och skaderapportering. Vi söker dig som har problemlösningsförmåga, en god känsla för kundservice och med ett intresse för logistik. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig ett flexibelt och dynamiskt arbete i ett tight team med stor möjlighet till eget ansvar. Du kommer att få arbeta inom en internationell koncern med moderna värderingar där bland annat tillfälle ges att till viss del jobba hemifrån.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som logistikadministratör har du ett stort ansvar över att BSH har en professionell och effektiv service gentemot kunder.

I rollen kommer du:

* ta emot inkommande samtal och mail från kunder som har fått skadade eller felaktiga produkter
* felsöka och göra bedömningar om hur skadan ska hanteras i form av reparationer, utbyten eller ersättningar
* ha kontakt med serviceavdelning, lager, transportörer och kunder
* utveckla och förbättra arbetet kring leveranser och logistik

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta jobb kommer starta omgående och pågå till och med maj 2017, med stor möjlighet till förlängning eller överrekrytering. Fram till april arbetar du i Solna, och därefter kommer du arbeta på det nyinrättade centrallagret i Nykvarn.

VEM ÄR DU?

I den här rollen kommer du trivas om du är strukturerad och gillar att ha ett stort ansvar över BSHs kundservice och hantering av skador och felaktiga leveranser. Vidare gillar du att lösa problem och har en förmåga att jobba effektivt och noggrant. Det finns även goda chanser till att utvecklas i din yrkesroll och i din karriär.

Vi söker dig som har:

* erfarenhet av administration och kundtjänst
* god systemvana (gärna inom SAP)
* vana av att arbeta i processer
* flytande kunskaper i svenska, och gärna goda kunskaper i något ytterligare nordiskt språk, då du kommer att ha daglig användning av dessa i din kontakt med kunder och externa parter

Det är även ett stort plus om du har:

* arbetat med transport och logistik
* erfarenhet av skadereglering
* utbildat dig inom logistik eller har en annan relevant utbildning

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-12-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Wengse julia.wengse@tng.se 0768 72 57 77

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3221470

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: