Administratör i multiroll på välkänd skola
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Stockholm
Skulle du trivas i en mycket bred roll där din förmåga att parallellt hantera flera uppgifter kommer att utmanas och utvecklas? Är du en social och samarbetsglad person på jakt efter en långsiktig tjänst? Då är det här möjligheten för dig.
Publiceringsdatum2014-10-15BeskrivningTill detta konsultuppdrag söker vi dig som skulle trivas i en omväxlande och administrativ roll hos vår kund, en skola med placering i centrala Stockholm. Uppdraget är preliminärt på 6 månader, men om allt fungerar bra för dig har du möjlighet att efter denna period gå över till en fast anställning hos vår kund.
Här får du möjlighet att arbeta med administrativa uppgifter inom två olika områden på skolan. Dels kommer du jobba ungefär 40% i en roll där du bland annat ansvarar för att skriva protokoll vid styrelsemöten, hålla medlemsregister på webben uppdaterade, boka lokaler, marknadsföra presentationer mot studenter, kurser (hålla i registreringen, ta fram kursintyg mm), samt ta fram utkast till nyheter på hemsidan och nyhetsbrev baserat på aktuella händelser.
I den andra rollen (som är på 60%) kommer du att stötta en av skolans institutioner med det ekonomi- och personaladministrativa arbetet. Detta innebär bland annat att du hjälper till med att sammanställa och uppdatera dokument i Excel och Word samt att i allmänhet fungera som en hjälpande hand med vardagliga administrativa uppgifter och utmaningar.
I de båda rollerna kommer du att ha stor nytta av tidigare erfarenheter inom det administrativa yrket, och det är viktigt att du är duktig på att hantera flera uppgifter parallellt utan att tappa fart eller fokus! Dessutom tror vi att du som söker är social, bra på att kommunicera och har en god samarbetsförmåga. Är det här det variationsrika och utvecklande uppdraget som du har letat efter? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil för detta jobb• Gymnasiekompetens
• Minst 5 års erfarenhet av administrativt arbete
• Goda kunskaper i Officeprogrammen, framför allt Word och Excel
• Vana vid att arbeta med webbverktyg
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, tillträde omgående. Uppdragstid 6 månader med möjlighet till fast anställning hos kund efter det.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 10941DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb10941DB
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 10941DB
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2031579
Observera att sista ansökningsdag har passerat.