Administratör för omgående behov till familjärt logistikbolag!
Needo Recruitment West AB / Backofficejobb / Stockholm
2025-02-13
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Needo Recruitment West AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Har du en administrativ ådra och är tillgänglig omgående för nytt uppdrag? Vill du vara del av ett familjärt logistikbolag? Då har vi rollen för dig!
Om vår kund
Vår kund är en global logistikleverantör som erbjuder snabba och pålitliga lösningar inom frakt och gods. Bolaget har cirka 50 anställda i Sverige med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Om tjänsten som Administratör
I rollen som Administratör blir du del av ett familjärt logistikföretag med hög framåtanda! Du blir en viktig pusselbit i kvalitets- och miljöavdelningen där du ansvarar för administrativa arbetsuppgifter med fokus på kvalitet. Dina arbetsuppgifter består bland annat av rapporthantering, följa upp avvikelser kopplat till skadat gods samt säkerställa kvalitet i kundärenden. Du har flera kontaktytor internt såväl som externt.
Du utgår från något av kontoren i Stockholm, Göteborg eller Malmö och rapporterar direkt till bolagets VD.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Rapporthantering, följa upp avvikelser samt säkerställa kvalitet i kundärenden.
Daglig kontakt med interna såväl som externa kontaktytor.
Samarbeta tätt med övriga kollegor inom organisationen.
Om dig
För att lyckas i rollen som Administratör har du minst gymnasial utbildning och tidigare arbetslivserfarenhet av administrativa roller. Du besitter god systemvana samt goda kunskaper inom excel. Vidare har du flytande språkkunskaper i svenska och engelska.
Som person är du en strukturerad individ som är van vida att hantera administrativa arbetsuppgifter. Du är noggrann, duktig med siffror och tycker om att arbeta analytiskt. Vidare är du en lagspelare som trivs väl i en familjär organisation som präglas av samarbete.
Viktigt för tjänsten är: Minst gymnasial utbildning samt tidigare arbetslivserfarenhet av administrativa roller.
Systemvana samt goda kunskaper inom excel.
Flytande språkkunskaper i svenska och engelska.
Publiceringsdatum2025-02-13Övrig informationStart: Omgående!
Omfattning: 50-100%, tidsbestämt konsultuppdrag fram till sommaren via Needo.
Placering: Stockholm, Malmö, Göteborg.
Lön: Enligt överenskommelse.
Tycker du att rollen som Administratör låter intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag, vi går igenom ansökningar löpande! Vi ser fram emot att höra från dig!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Needo Recruitment West AB (org.nr 559218-3940)
Arbetsplats Needo Recruitment
Kontakt Frida Bengtsson
frida@needo.se Jobbnummer 9163310