Administratör
Randstad AB / Administratörsjobb / Örebro
2025-06-25
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-06-25Dina arbetsuppgifterVi söker en engagerad administratör till vår kunds kvalitetsavdelningen - med start omgående!
Vi söker åt vår kunds vägnar en driven och noggrann administratör som vill vara med och bidra till kvalitetsarbetet i en viktig verksamhet. Uppdraget är ett konsultuppdrag där du kommer att arbeta ute hos vår kund, initialt på deltid under sommaren (ca 60%, motsvarande tre dagar i veckan) med möjlighet till övergång till heltid från och med hösten. Det här är ett perfekt uppdrag för dig som har erfarenhet av administrativt arbete, är van att arbeta strukturerat och vill bli en del av ett team där kvalitet och ordning är i fokus. Du kommer att spela en viktig roll i att säkerställa att interna processer fungerar smidigt och effektivt, och bidra till att höja verksamhetens standard.
Ort: Kopparberg
Start: Omgående
Hos oss på Randstad får du vara en del av vårt team av talanger. Utöver vårt fantastiska team har du möjligheten att arbeta med olika typer av kunder, delta i
sociala aktiviteter, skapa ett brett nätverk och framförallt få möjligheten att påverka din egen karriärutveckling. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig fast månadslön, semester, pensionsavsättning, försäkringar, förmåner och hela tryggheten i kollektivavtalade villkor. Din konsultchef finns alltid nära till hands och kommer att stötta dig i ditt uppdrag. Du som vill konsulta via eget bolag är också välkommen att kontakta mig!
Du ansöker på
www.randstad.se senast 2025-07-13. Ansök gärna reda idag då vi tillsätter löpande. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Jasmine Lundqvist,
jasmine.lundqvist@randstad.seAnsvarsområden
Reklamationshantering - hantera det administrativa flödet kring reklamationer, säkerställa att information dokumenteras korrekt och att processen drivs framåt.
Avvikelsehantering - hantera inkommande avvikelser från verksamheten, dokumentera i systemet, följa upp och stötta i processen från registrering till åtgärd.
KvalifikationerHar tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter, gärna inom kvalitet, produktion eller liknande miljö.
Är självständig, ansvarstagande och lösningsorienterad.
Har en god förmåga att strukturera och prioritera ditt arbete.
Trivs med att vara en del av ett team men kan även arbeta självständigt.
Har goda kunskaper i administrativa system
Svenska - flytande i tal och skrift
Engelska - flytande i tal och skrift
Om företagetRandstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Monthly
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Jobbnummer 9403941