Administratör

Docupartner i Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Docupartner i Stockholm AB i Stockholm, Botkyrka, Salem, Södertälje, Nykvarn eller i hela Sverige

Om oss på Cynk

Cynk grundades 2012 och erbjuder försäkringsinventering för privatpersoner och dödsbo.

Cynk jobbar som en leverantör till hela begravningsbranschen och Juristbranschen.

Tjänsterna Cynk erbjuder underlättar inhämtning av försäkringsengagemang och avslutar sociala medier. En viktig del i vårt dagliga arbete är att hjälpa och underlätta för försäkringsbolagen vi samarbetar med.

Vi är ett piggt och glatt gäng på Cynk som gärna vill välkomna sin nya kollega efter sommaren.

Företaget är beläget i fina, trevliga och inbjudande lokaler i Sickla köpkvarter.

Cynk är rikstäckande och expanderar i skrivande stund med tjänster till Norge, Danmark samt Finland.

Tjänsten

Vi erbjuder en unik arbetsplats i ett spännande, snabbt och rörligt företag där mycket av planering och utveckling styrs gemensamt i arbetsgruppen.

Det är en arbetsplats där alla drivs av ett stort fokus på kunder, leverantörer samt våra partners i hela norden.

Tjänsten innefattar registrering och uppdatering i IT-system, administrera och sammanfatta företagsinhämtning. Du kommer att ha mycket och nära kontakt med kunder och försäkringsbolag. Du bör känna dig bekväm att använda telefonen som arbetsredskap. Du bör också ha ett öga för sammanställning av dokument samt kunna komponera texter på ett bra och korrekt sätt.

Du har en förmåga att se helheten för att planera och organisera arbetet effektivt. En spindeln i nätet tjänst, både internt och externt. Uppgifterna innefattar en del detektivarbete där man får leta rätt på korrekt information antingen via telefon, mail eller i olika system.

Det kommer att finnas goda möjligheter att utvecklas inom företaget och tjänsten kommer att ge större ansvar framåt om så önskas.

Arbetsuppgifterna innefattar;

• Inhämtning av information via telefon och IT-system

• Svara på inkommande samtal och mail och hjälpa kunderna med deras ärenden

• Ringa byråer, försäkringsbolag och partners för att säkerställa och hitta rätt information

• Kontrollera fullmakter och skicka dessa vidare

• Registrera ärenden i olika IT-system

• Ta fram statistik och sammanställa dokument

• Arbeta med Cynks sociala medier om intresse finns

Vem söker vi?

Vi söker dig som är nyfiken, engagerad, positiv och framåt. Du tar stort ansvar för de uppgifter du har fått tilldelat. Du har lätt att skapa och behålla relationer via telefon och mail, både mot kunder och partners som t.ex. försäkringsbolag eller juristbyråer.

Du blir en viktig nyckelperson på företaget där du har möjlighet att göra skillnad, vara med och utveckla och påverka. Cynk har en spännande tillväxtresa framåt och vill att du med en ambition och vilja ska vara med från start. Rollen är väldigt varierande och det kommer att krävas att du gillar att bygga relationer och vill ha ett utåtriktat arbete.

Du bör ha jobbat med administrativa uppgifter tidigare, i vilken form är mindre viktigt. Du bör ha god IT och datakunskap och vara van att jobba i Officepaketet. Vi ser vi gärna att du tidigare haft telefonen som arbetsredskap och att du gillar att jobba med kunder. Det viktigaste är en positiv och glad inställning. Samt att du är en riktig teamplayer.

Vad vi erbjuder

Vi erbjuder dig en unik plats i ett spännande, snabbrörligt företag där mycket av både planering och utveckling styrs gemensamt med alla kollegorna. Drivkraften är ett gemensamt fokus på win-win för kunder, leverantörer och partners runt om i Norden.

• 25 dagars semester

• Stora utvecklingsmöjligheter

• Sjuk och Olycksfallsförsäkring

• Bra pensionsavsättning

• Generöst friskvårdsbidrag

• Arbetstider 8-17 viss möjlighet till flextid samt hybrid upplägg finns.

I denna rekrytering har Cynk valt att samarbeta med DocuPartner. Samtliga frågor gällande tjänsten ställs till rekryterare Linda Ström. linda.strom@docupartner.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Docupartner i Stockholm AB (org.nr 556619-7991), http://www.docupartner.se

Arbetsplats
DocuPartner AB

Kontakt
Linda Ström
linda.strom@docupartner.se
070-825 08 10

Jobbnummer
7871123

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Docupartner i Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Docupartner i Stockholm AB: