Administratör

LVD Scandinavia AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos LVD Scandinavia AB i Göteborg

LVD är ett internationellt företag som är verksamt på marknader runt om i världen. Vår globala närvaro inkluderar produktionsanläggningar, försäljnings- och servicekontor i mer än 45 länder.
Från en enkel början som leverantör av kantpressar till vår närvaro idag som internationell tillverkare av toppmoderna plåtbearbetningsmaskiner, så förblir vi ett familjeföretag dedikerat till ett enda syfte: att förse kunderna med den bästa teknologin, i den mest pålitliga utrustningen.
Våra medarbetare är hjärtat i vår familj och kärnan till vår framgång. Vi på LVD är dedikerade till en miljö som värdesätter och respekterar talang och expertis hos våra anställda, och att ge möjlighet till tillväxt.

Vi bjuder in dig till att bli en del av vårt team!

Läs mer på LVDgroup.com

Publiceringsdatum
2023-03-03

Dina arbetsuppgifter
Som administratör har du ett varierat och självständigt arbete med inriktning på service och administration. Du kommer att rapportera direkt till servicechefen.
En typisk arbetsdag kan att bestå av följande arbetsuppgifter:
• Via telefon och mejl, motta service och reservdelsförfrågningar och hantera/fördela dessa efter behov.
• Administration av reservdelar, order, frakt, retur, fakturering.
• Administration av vårt servicerapportsystem, skapa serviceordrar, bearbeta, och fakturera dessa. Säkerställa att ordrar kommer in i tid och är korrekt utförda.
• Administration av underhållsavtal.
• Assistera servicekoordinator i planering av tekniker.
• Bokning av hotell, flyg, hyrbil mm för våra tekniker.
• Föra statistik och fylla i rapporter som används för att bedöma beläggningsgrad och försäljning med hjälp av existerande verktyg.
• I ovanstående områden ständigt förbättra och skapa nödvändiga procedurer för att säkerställa punktlighet, noggrannhet och att vi håller en hög nivå på service.

Profil
Som administratör så krävs det att du känner dig bekväm med många bollar i luften.
För att lyckas i denna roll så krävs det att du som person är ordningsam och noggrann, självgående och initiativrik. Tjänsten innebär mycket kontakt med kunder, därav så är det viktigt att du är serviceinriktad, kommunikativ och har en god förmåga att samarbeta med människor.
Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.

Kvalifikationer
• Utbildning lägst gymnasienivå
• Några års arbetslivserfarenhet
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Utmärkt svenska i tal och skrift
• Engelska i tal och skrift
• Självständigt kan prioritera och organisera egna arbetsuppgifter
• Förmåga att kommunicera tillmötesgående, både muntligt och via mejl.

Meriterande:
• Grundläggande kunskap inom ekonomi
• Erfarenhet från en serviceorganisation

Arbetstid: Deltid 75%, 8:00-15:00

Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig en familjär miljö med korta kommunikationsvägar och med stor möjlighet att påverka ditt dagliga arbete.
Du erbjuds en ansvarsfull tjänst där du kommer vara en del av utvecklingen av vår serviceorganisation. LVD Scandinavia är i en expansiv fas, finns viljan så finns även stora utvecklingsmöjligheter.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-02
E-post: emill.skoldenborg@lvdgroup.com

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
LVD Scandinavia AB (org.nr 556124-3956)

Kontakt
Servicechef
Emil Sköldenborg
emil.skoldenborg@lvdgroup.com

Jobbnummer
7506670

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från LVD Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos LVD Scandinavia AB: