Administratör
Pajala Kommun / Ekonomiassistentjobb / Pajala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Pajala,
Övertorneå,
Överkalix,
Gällivare,
Kalix eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Pajala Kommun i Pajala I Pajala kombineras storslagen natur med en unik drivkraft. Här finns ett positivt företagsklimat samt fantastisk skola och förskola. I Pajala lever vi enligt devisen "Ett gott liv i en levande kommun."
Pajala kommun söker administratör till ekonomiavdelning. Du kommer vara placerad på den centrala ekonomiavdeningen men delar av arbetsuppgifterna kommer vara främst mot avdelningen för Integration och arbetsmarknad.
Publiceringsdatum2016-06-03Dina arbetsuppgifterDu kommer främst arbeta med återsökningar inom integration. Andra förekommande arbetsuppgifter är skanna fakturor, redovisning, avstämningar mm.
KvalifikationerGymnasieutbildning inom ekonomi eller juridik alternativt motsvarande kunskap förvärvad på annat sätt. Vana att arbeta med Officepaketet främst Excel. Som person bör du vara flexibel, strukturerad och serviceinriktad. Tjänsten kräver noggranhet. Du bör ha lätt för att samarbeta med olika personer. Vi sätter stor vikt vid personlig lämplighet
TillträdeSnarast, enligt överenskommelse.
Vi jobbar aktivt för jämställdhet och mångfald på våra arbetsplatser. Därför ser vi gärna sökande som bidrar till detta. Annons och rekryteringsföretag undanbedes. För mer information om oss och vår kommun besök pajala.se
Provanställning kan komma att tillämpas.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Individuell lönesättning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-19
Ange följande referens när du ansöker: 85/16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEkonomichef Agneta Suikki 0978-120 25
Facklig kontaktVISION Sixten Olli 0978-120 62
FöretagPajala kommun
AdressPajala kommun
Personal- och löneenheten
98485 PAJALA
KontorsadressPersonal- och löneenheten
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2886566
Observera att sista ansökningsdag har passerat.