Administratör
Skurups kommun / Administratörsjobb / Skurup
2008-05-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2020-03-31) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Skurup,
Svedala,
Ystad,
Sjöbo,
Trelleborg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skurups kommun i Skurup Skurups kommun ligger naturskönt på den skånska sydkusten mellan hav och ås och utgör en central plats i Öresundsregionen. Med ca 15 000 invånare har Skurup en mångfald av natur, kultur och näringsliv att erbjuda. I södra delen finns två av sydkustens bästa havsbad, småbåtshamnar, fiske, golfbana och ett äkta skånskt odlingslandskap. I den norra delen breder ett böljande kulturlandskap ut sig med inslag av bokskogar samt intressanta sevärdheter och fornminnen. Kombinera arbetsliv, familj och fritid i Skurup i Nils Holgerssons hembygd.
Socialtjänsten i Skurups kommun
Ansvara för administrativa ärende inom Individ och familjeomsorg. Arbeta i Treserva, dataprogram för IFO med utbetalningar, statistik och datorstöd till verksamheter. Sköta uppläggning av familjehem, stödfamiljer samt bevakning av beslut. Vissa receptionsuppgifter som t.ex posthantering, beställningar, faktureringar samt övriga kontorsgöromål.
Kvalifikationer: Utbildning 3 årig ekonomisk utbildning på gymnasiet. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Stor datakunskap gärna kunskaper i Treserva. Erfarenhet av datautbildningssystem är meriterande. Personlig lämplighet.
Publiceringsdatum2008-05-29Arbetstider och omfattningTillsvidareanställning. Sysselsättningsgrad 100% Tillträdesdag: 2008-08-15
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-06-09
Ansökan skickas till:
Skurup kommun
St. Torgatan 4
274 80 Skurup
0411-536000
Ange följande referens när du ansöker: 74/08
KontaktEva Toft, veksamhetschef, 0411-536216
För facklig information, ring kommunens växel., 0411-53 60 00
FöretagSkurups kommun
AdressSkurups kommun
27480 Skurup
Jobbnummer 236287
Observera att sista ansökningsdag har passerat.