Administratör - Reservdelssystem

Msx International Ltd. England, Filial / Kassapersonalsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kassapersonalsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Msx International Ltd. England, Filial i Stockholm, Sollentuna, Upplands Väsby, Södertälje, Borås eller i hela Sverige

MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag för affärsteknologi inom bilindustrin. Våra samarbetspartners och kunder är bilimportörer samt deras återförsäljare och vårt fokus är på lönsamhet och kundtillfredställelse. Med mer än 75 års erfarenhet inom bilbranschen och med drygt 5000 anställda experter i 51 länder har MSXI vad som krävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än dess konkurrenter.

Administratör - Reservdelssystem

Arbetar du eller har du arbetat inom bilbranschen de senaste åren? Har du erfarenhet av att arbeta med reservdelar och erfarenhet från servicemarknaden? - Då kan detta vara jobbet för dig!

Vi söker nu en systemadministratör inom reservdelar och tillbehör. Du kommer att arbeta med löpande uppdateringar av reservdels-/tillbehörssystemet. Det kommer bland annat att innebära sortimentsuppdatering, prissättning och problemlösning i systemet. Du förväntas också att ge support och svara på frågor för återförsäljarna i systemet.

Vi söker dig som har en bakgrund från arbete hos bilåterförsäljare eller bilimportörer med inriktning på reservdelar/tillbehör. Du ska vara en driven administratör med mycket goda datakunskaper. Det är viktigt att du som person är serviceinriktad, kundfokuserad och orädd för att ta egna initiativ. Du vill hitta den bästa lösningen vid support för återförsäljarna.

Arbetsplats och anställning:
Stockholmsområdet. Tjänstens omfattning är heltid. Vi har behov att tillsätta tjänsten snarast.

Publiceringsdatum
2013-11-04

Dina arbetsuppgifter
• Administration av reservdelssystemet
• Hantering av förfrågningar gällande reservdelar och tillbehör
• Prissättning av reservdelar
• Kommunikation med återförsäljare
• Utbildning av och support till återförsäljare i logistiksystem

Önskvärd erfarenhet:
• Erfarenhet från reservdelshantering hos bilåterförsäljare eller bilimportör
• Erfarenhet från servicemarkanden
• Bra analytisk förmåga och lösningsorienterad
• Serviceinriktad och kundfokuserad
• Driven, flexibel och initiativtagande
• Mycket goda datakunskaper
• Att du är bekväm i att använda engelska i tal och skrift är krav.

Om du är intresserad av tjänsten, vänligen skicka din ansökan senast den 2013-11-18 till:
recruitmentnordics@msxi-euro.com

Märk ansökan "Systemadministratör". Ansökan bör innefatta ett personligt brev och ett CV. Sista ansökningsdatum 2013-11-18, men ansök snarast då urvalsprocessen kommer att ske löpande.

För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Predrag Bojanic, Account Manager, pbojanic@msxi-euro.com

Besök gärna www.msxi.com för vidare information.

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-18
Ansökan kan skickas till e-postadress: recruitmentnordics@msxi-euro.com

Kontakt
Predrag Bojanic, Account Manager pbojanic@msxi-euro.com

Företag
MSX INTERNATIONAL LTD. ENGLAND, FILIAL

Adress
MSX INTERNATIONAL LTD. ENGLAND, FILIAL
DRAKEGATAN 7
41250 GÖTEBORG

Kontorsadress
DRAKEGATAN 7
GÖTEBORG

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-3378840

Jobbnummer
1693399

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Msx International Ltd. England, Filial

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Msx International Ltd. England, Filial: