Administrativt stöd sökes till omväxlande uppdrag hos kund i Bor

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige

Bemannia söker nu dig som vill arbeta som administrativt stöd hos vår välkända och attraktiv kund i Borlänge. Uppdraget är på heltid och kommer att pågår från den 1 november 2017 till den 31 januari 2018. Du kommer att bli anställd utav oss på Bemannia och bli uthyrd till vår kund.

Dina arbetsuppgifter:

Som administrativt stöd är ditt syfte att avlasta chefer och medarbetare i administrativa och enklare ekonomiska frågor. Du kommer bland annat att arbeta med:

• planering och dagligt genomförande av administrativa uppgifter
• enklare budget- och uppföljningsarbete
• beredning, bevakning och uppföljning av ärenden och kontrakt
• fakturahantering
• sammanställning av rapporter
• uppföljning av viss statistik

Dina kvalifikationer:

• Gymnasieexamen eller likvärdig utbildning
• Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• Goda datorvanor och van användare av Office-paketet
• Mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift

Dina personliga egenskaper:

Som person är du strukturerad och välorganiserad när du arbetar med olika moment samt du tar eget ansvar över dina arbetsuppgifter. Du beskrivs ofta som positiv, öppen och serviceinriktad.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-10-18

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3755286

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: