Administrativt ansvarig sökes till Movab
Bravura / Butikssäljarjobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Landskrona,
Svalöv,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Landskrona,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv,
Lomma eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-04-18FöretagetI Sverige har försurade sjöar och våtmarker kalkats i 40 år. Movab AB är Sveriges ledande företag inom miljökalkning och utför kalkningsentreprenader åt Sveriges kommuner. Kalkningen sker med båtar, helikoptrar och med stationära kalkdoserare i rinnande vattendrag. Som marknadens enda totalentreprenör bygger och renoverar Movab kalkdoserare över hela landet.
Dina arbetsuppgifterI rollen som administrativt ansvarig arbetar du brett och varierande i tätt samarbete med övriga kollegor. Inför Movabs sjökalkningar samlar du in information från kunder, som mestadels är kommuner, om vilka sjöar och våtmarker som ska kalkas och med vilken produkt. Du skapar spridningsunderlag, såsom kartor och spridningsjournaler, och tillhandahåller allt underlag som våra entreprenörer, det vill säga helikopterpiloter och båtförare, behöver inför kalkningarna. Du fungerar även som administrativ projektsamordnare i våra kalkdoserarprojekt. Vidare ansvarar du för spridningsredovisning till kunder och länsstyrelser, kundfakturering, godkänner och konterar leverantörsfakturor, ansvarar för inköp av kontorsmaterial och har löpande kundkontakt via mail och telefon. Du arbetar nära ekonomiansvarig i samband med månadsbokslut.
Kvalifikationer• Minst 2 års erfarenhet som administratör
• Erfarenhet av kundrelationer och/eller serviceyrke
• Goda kunskaper i Officepaketet, i synnerhet Excel
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, Visma (meriterande)
• Mycket goda kunskaper i svenska
Du är en prestigelös, strukturerad och serviceinriktad administratör med förmågan att prioritera; oavsett vad det gäller ska en kund inte behöva vänta. Under kalkningsperioderna ställs än högre krav på att vara noggrann och att kontinuerligt kontrollera så att exempelvis kartorna stämmer. Du har ett flexibelt förhållningssätt till arbetsuppgifter, ställer alltid upp för dina kollegor och trivs med att vara allt-i-allo. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Landskrona
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administratör, koordinator, kundfakturering, kundkontakt, kontering, administrativt ansvarig, kontorsarbete, heltid, Landskrona
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMoa Lewin
moa.lewin@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1282
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4090752
Observera att sista ansökningsdag har passerat.