Administrativt ansvarig

Cap Urval AB / Organisationsutvecklarjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cap Urval AB i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige

Runelandhs Försäljning AB i Kalmar söker en Administrativt ansvarig med sinne för utveckling.
FÖRETAGET
Runelandhs som ingår i Attent Koncernen är ett av marknadens ledande företag inom distanshandel B2B, med försäljning av inredningsprodukter till industri och kontor. Runelandhs är ett tillväxtföretag, som är inne i en expansiv fas, där framtiden ser ljus ut. Företaget är stationerat i nybyggda lokaler i Kalmar. Mer information om företaget hittar du på www.runelandhs.se.
ROLL OCH UPPGIFTER
Som administrativt ansvarig på Runelandhs Försäljning AB arbetar du med att driva och utveckla våra administrativa system och rutiner för kund- och leverantörshantering. Du styr den administrativa funktionen i stort och exempel på områden du arbetar med är logistik, fakturering och beställningar. I dina uppgifter ingår också inköpsärenden samt att delta i organisations- och personalutveckling. Rollen är ny i företaget och rätt person har viljan att arbeta utvecklingsinriktat och ambitiöst för att bidra i företagets fortsatta framgång med kundnyttan i centrum.

Publiceringsdatum
2010-12-22

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av utvecklingsinriktat administrativt arbete. Troligen har du någon form av akademisk eller anpassad utbildning i grunden, inom exempelvis logistik eller ekonomi. Har du dessutom erfarenhet av distanshandelsföretag är det klart meriterande. Du har arbetat mycket i Windowsmiljö, dina datakunskaper är goda. Runelandhs använder sig av Pyramid som administrativt system.
Som person har du drivet och viljan att styra och vidareutveckla Runelandhs administrativa rutiner och vågar stå upp för dina förbättringsförslag. Du är strukturerad, noggrann och arbetar prestigelöst men med stor energi. Du trivs i det lilla företaget där du får vara med och påverka.
INTRESSERAD?
Välkommen att kontakta rekryteringskonsult Johanna Brolin vid Cap Urval, som vi samarbetar med i denna rekrytering. Du når Johanna from 3 januari på 0480-42 00 24.
Din intresseanmälan med meritförteckning sänder du senast den 23 januari till: info@capurval.se

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-01-23
Märk din ansökan "Administrativt ansvarig". Skicka den från din egen e-postadress.
Ansökan kan skickas till e-postadress: info@capurval.se

Kontakt
Johanna Brolin, Rekryteringskonsult, 0480-420024 (Arbete), info@capurval.se

Företag
Cap Urval AB

Adress
Cap Urval AB
Box 217
39122 KALMAR

Kontorsadress
Kaggensgatan 17
Kalmar

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0480-420024
Faxnummer: 0480-420054
E-postadress: info@capurval.se

Jobbnummer
808156

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cap Urval AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cap Urval AB: