Administrativt ansvarig

CityGross / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos CityGross i Stockholm, Sundbyberg, Huddinge, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

Till höstens öppning av  
City Gross på Värmdö 
söker vi en Administrativt ansvarig Till hösten 2016 öppnar vi vår nya City Gross på Värmdö och vi söker en Administrativt ansvarig som lever och lär efter vår mission; Att förgylla konsumentens vardag!

Publiceringsdatum
2016-03-16

Arbetsuppgifter
I din roll som Administrativt ansvarig planerar, leder, utför och utvecklar du det administrativa arbetet. Du säkerställer kvaliteten i det dagliga administrativa arbetet och tar initiativ till att optimera butikens administrativa flöde och utveckling. Till dina ansvarsområden hör att skapa och vidareutveckla rutiner och arbetssätt som butik och personal behöver för att fungera effektivt, att stödja ledningsgruppen i hanteringen av ärenden, att hålla deadlines och att vara proaktiv. Till dina uppgifter hör bemanningsplanering och schemaläggning, löneadministration och tidrapportering, bevakning och hantering av personalärenden samt bollplank till cheferna. Andra uppgifter är fakturahantering, prisadministration och inventering. Du kommer att utgöra en viktig kugge i anställningsadministration och introduktionsplanering inför butiksöppningen.  
Du ingår i butikens ledningsgrupp och rapporterar till Butikschefen. Du medverkar och hjälper ledningsgruppschefer i att optimera butikens sälj- och lönsamhet, tar aktiv del i säljstyrning/säljplanering, svinn och egenkontroll. Du kommer till viss del att arbeta aktivt i butiken.  
Våra butiker är öppna årets alla dagar, så arbete på kvällar och helger ingår som en naturlig del i butiksarbetet. 

Bakgrund
Vi söker dig som är relationsskapande och handlingskraftig med stort intresse för kundservice, människor och dagligvaror. Du är starkt resultatorienterad och bidrar aktivt i att optimera butikens resultat. Du tycker om när det är många saker på gång samtidigt och gillar att vara spindeln i nätet. Du arbetar effektivt och är lugn och stabil i stressade sammanhang. Vidare är du strukturerad, noggrann, gillar ordning och reda samt har en hög grad av integritet.  
Du driver de administrativa flödena med tydlighet - visar och lär gärna ut det du kan kring rutiner och regler. Vi söker dig som är duktig på att arbeta i team, är serviceinriktad och som har ett coachande förhållningssätt till sin omgivning.  
Du tar din roll i ledningsgruppen på stort ansvar och du kan kombinera det praktiskt administrativa arbetet med att aktivt bidra i de strategiska utvecklingsfrågorna i ledningsgruppen. Det är viktigt att du ser betydelsen av samarbete mellan butikens olika ansvarsområden och är drivande i förändringsarbete för att nå butikens övergripande mål.  
Du har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå och flerårig erfarenhet från arbetsområdena tid- och bemanningsplanering, schemaläggning och löneadministration. Du har även erfarenhet från arbete inom butik-/detaljhandeln i kassa eller som butiksmedarbetare. Dokumenterade kunskaper från löne- och personalsystem, kollektivavtalet Svensk Handel eller erfarenhet från prisadministration är meriterande.  
Vi erbjuderVi erbjuder dig en spännande utmaning och ett stimulerande arbete i ett expansivt familjeföretag med intressanta framtidsplaner och starka värderingar. Det är viktigt för oss att du är samstämmig med dessa värderingar och har dem som utgångspunkt i arbetet.

• Vi skapar vinst som ger oss resurser
• Vi är nytänkare som vågar vara annorlunda
• Vi tar socialt ansvar och värnar om vår omvärld
• Vi söker kontinuitet och präglas av långsiktighet Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför organisationen. Vår ambition är att rekrytera medarbetare med en bra mix av olika bakgrunder för att återspegla vårt samhälle och våra kunder.
Din ansökan

Välkommen med din ansökan senast 31 mars 2016!  
Har du frågor, vänligen kontakta Camilla Mathsson, Butikschef, via mail: Camilla.Mathsson@bergendahls.se  
Vi tillämpar löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt.  
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.citygross.se

Varaktighet, arbetstid

Ersättning
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-31
Ange följande referens när du ansöker: .
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
CityGross

Adress
CityGross
1
13440 Gustavsberg

Kontorsadress
1

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2727420

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från CityGross

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos CityGross: