Administrativ support till Input interiör i Jönköping
Input interiör AB / Backofficejobb / Jönköping
2022-01-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ support till Input interiör i Jönköping" (publicerad 2022-06-22) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Input interiör AB i Jönköping,
Skövde,
Borås,
Växjö,
Linköping eller i
hela Sverige Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag, Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Som support/helpdesk på Input interiör i Jönköping kommer du att arbeta självständigt såväl som i team med våra projektledare och blir en viktig resurs i arbetet mot kontorets och koncernens gemensamma mål. Tillsammans med våra projektledare säkerställer du att arbetet från upphandling till leverans genomförs och hanteras inom projektets ramar. Du kommer främst att arbeta med:
Att assistera projektledare vid upphandling, beställning, orderhantering samt leveransbevakning och planering.
Att serva kunder och utföra administrativa uppgifter.
Att kontrollera orderbekräftelser, hantera ärenden och reklamationer
Att bemanna vår telefonväxel.
Vi söker en initiativrik problemlösare som tycker om att serva kunder och kollegor på bästa sätt. Att du har lätt för att samarbeta är en förutsättning för att du ska trivas i en varierande roll med daglig kontakt med både kollegor och leverantörer. För att lyckas i rollen ser vi att du:
Är noggrann och affärsmässig.
Strukturerad och ansvarsfull.
Är bra på att hantera flera projekt samtidigt.
Har lätt för att kommunicera i tal och skrift.
Alltid ser till att slutföra projekt.
Gillar att prata med kunder och leverantörer.
Tjänsten förutsätter att du har som lägst gymnasieexamen och med lätthet tar till dig nya programvaror. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning och kundtjänst, med erfarenhet av olika affärs- och mailsystem.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi välkomnar alla sökanden och eftersträvar mångfald.
Publiceringsdatum2022-01-03Så ansöker duVälkommen med din ansökan senast 21 januari. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret på inputinterior.se och bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Marie Lindahl på +46 36 585 95 45 alt
marie.lindahl@inputinterior.se.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressInput interiör AB
Huskvarnavägen 64
55454 Jönköping
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Input interiör AB (org.nr 559150-6349),
https://www.inputinterior.se/ Huskvarnavägen 64 (
visa karta)
554 54 JÖNKÖPING
Arbetsplats Input interiör
Kontakt Platschef
Marie Lindahl
marie.lindahl@inputinterior.se Jobbnummer 6221765
Observera att sista ansökningsdag har passerat.