Administrativ support till Input interiör

Input interiör Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Input interiör Stockholm AB i Stockholm, Sundbyberg, Uppsala eller i hela Sverige

Vi söker just nu dig som vill arbeta som administratör på ett framgångsrikt inredningsföretag. Uppdraget är en projektanställning på heltid med start omgående och ca 6 månader framåt. Efter uppdraget finns goda möjligheter till förlängning/fast anställning.
I denna tjänst arbetar du främst med att granska orderbekräftelser och ser till att det som beställts överstämmor med vad som ska levereras ut till kund. Du kommer även stötta kollegor med andra administrativa uppgifter. Datorn är ditt främsta arbetsredskap men du kommer även ha daglig kontakt med leverantörer och en del kontakt med kunder.

Vem är du?
Du har en gymnasieutbildning och god datorvana. Dina kunskaper i svenska och engelska är goda. Du har gärna erfarenhet av att ha arbetat med liknande uppgifter eller med någon form av administration sedan tidigare. Branschvana är meriterande men inget måste.

Det viktigaste är att du har en positiv inställning och är flexibel och gärna hjälper till med det som kan behövas samt att du är noggrann i ditt arbete. Du känner ansvar för ditt arbete, är serviceinriktad och trivs med att arbeta i team. Stor vikt kommer läggas på din personlighet.

När Input interiör startades 1987 var drömmen att skapa ett inredningsföretag som var oberoende och jobbade med god design. I dag är det verklighet. Input interiör är Nordens ledande oberoende inredningskoncern med unik kompetens inom inredning av kontor och näringsliv, hotell och restaurang, skola och utbildning samt vård och omsorg. Tillsammans är vi 385 medarbetare, finns på 22 orter i Norden och omsätter 1,85 miljarder kronor.
Det är engagerade medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!

Du får internutbildning, löpande feedback och blir en viktig kugge i arbetet mot kontorets och koncernens gemensamma mål. Vi erbjuder rätt person att ingå i vårt team på Sveavägen i Stockholm där kontor och showroom finns.

Publiceringsdatum
2017-05-30

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-04

Företag
Input interiör Stockholm Ab

Adress
Input interiör Stockholm Ab
Sveavägen 145
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 145

Jobbnummer
3527900

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Input interiör Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Input interiör Stockholm AB: