Administrativ Receptionist till kund i söderort

Arena Personal AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-09-25

Om tjänsten
Uppgifterna kommer huvudsakligen bestå av klassiskt receptionsarbete där du besvarar inkommande samtal och kopplar dem till rätt person. Du tar även emot besökare och kunder där du har uppgiften att göra deras besök så trivsamt som möjligt. Du ansvarar även för posthanteringen samt sköter kontakten med olika leverantörer såsom städbolag. Administration är också en central del av arbetet, då du kommer att arbeta med att dataregistrering, enklare fakturering samt beställningar och inköp av kontorsmaterial. Du kommer även regelbundet att vara ansvarig för att ordna kaffe och fika, liksom att se till att köket är i gott skick.
Vår kund, belägen i söderort, arbetar med att tillhandahålla laboratorieutrustning inom bioteknik/biokemi till företag världen över.

Uppdraget är på heltid och arbetstiderna är förlagda måndag-fredag 08-17.

Profil
Du har något års arbetsliverfarenhet från serviceyrken och gärna viss administration.
Som person tar du egna initiativ och kan se vad som behöver göras. Du är positiv, serviceinriktad, social och prestiglös.
Du är även lättlärd. flexibel och administrativt lagd.
För rätt person kan det på sikt finnas bra möjligheter till karriär hos kunden.

Låter detta intressant? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-25
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2564
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jens Linde

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2449898

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: