Administrativ Partnersupport minst 50%
Let's Deal AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Let's Deal AB i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Har du sinne för siffror och gillar att lösa problem? Let?s deal söker nu Administrativ Partnersupport på minst 50% till vårt Stockholmskontor för en bestämd period.
I denna roll ska du sköta administrativa logistikuppgifter kring våra partners, bevaka leveranser och följa upp att allt går planenligt efter deadlines. Du arbetar i huvudsak mot våra partners inom shoppingområdet och även i tätt samarbete med vårt lager/logistikpartner. Du har förmåga att lösa problem innan de uppstår. Vi söker nu en person som kan arbeta minst 50% dagtid på kontoret tillsammans med vårt Partnersupportsteam. Vi lägger vikt vid att du är flexibel och kan anpassa studier eller annat extrajobb till denna tjänst.
I rollen ingår följande arbetsuppgifter:
• Lägga beställningar i vårt orderläggningssystem
• Ge förstklassig support till partners genom telefon och epost
• Administrera, bevaka, och följa upp beställningar, inköp och lager
• Hantera frågor som rör försenade, reklamerade och returnerade varor
• Lösa problem på ett konstruktivt och vänligt sätt
• Daglig dialog med interna avdelningar som kundtjänst, säljare, m.fl.
Publiceringsdatum2014-06-12Kravprofil för detta jobb• Vi tror att du studerar antingen ekonomi med inriktning logistik eller redovisning alternativt arbetar timmar och är flexibel.
• Du har administrativ erfarenhet av service eller supportjobb
• Du är van och är duktig på att arbeta i Excel
• Du har vana av att arbeta med telefon och epost
• Du har erfarenhet av att arbeta med problemlösning, koordinering och kommunikation
• Du ska kunna uttrycka dig på god svenska/ engelska i både tal och skrift
Dina personliga egenskaper• Du är noggrann och har en administrativ ådra
• Du är handlingskraftig och ser till att få saker lösta i tid
• Du är pålitlig och arbetar alltid effektivt för att slutföra dina uppgifter
• Du har en förmåga att uttrycka dig tydligt i tal och skrift
• Du gillar ordning och reda och arbetar strukturerat
• Du mår bra av att arbeta i en dynamisk miljö där arbetssättet ständigt utvecklas
• Du är duktig på att hantera stressiga situationer
• Du har en positiv livssyn och delar gärna med av din positiva energi
Start: Senast juli, så snart vi har rätt person på plats
Arbetsort: Stockholm
Omfattning: Minst 50 % arbete på dagtid från juli ? oktober, med möjlighet till förlängning.
Sista dag att ansöka är 18 juni 2014
Anställning: Timanställning
Har du frågor?
Vid frågor kontakta Frida Badenfors, HR Manager på
frida.badenfors@letsdeal.seIntresserad? Skicka in ditt CV och personligt brev med en ansökan till tjänsten till
career@letsdeal.se Viktigt att du anger vilken tjänst du söker och varför du passar till just denna tjänst. Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan snarast!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
career@letsdeal.seFöretagLET'S DEAL AB
AdressLET'S DEAL AB
SÖDRA LARMGATAN 4
41116 GÖTEBORG
KontorsadressSÖDRA LARMGATAN 4
GÖTEBORG
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
career@letsdeal.se Jobbnummer 1908194
Observera att sista ansökningsdag har passerat.