Administrativ lagermedarbetare
Logent AB / Lagerjobb / Laholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Laholm,
Båstad,
Halmstad,
Örkelljunga,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Logent AB i Laholm,
Båstad,
Halmstad,
Örkelljunga,
Ängelholm eller i
hela Sverige Nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta som ett administrativt stöd inom lager och verkstad. Du ska vara den administrativa rollen mot verkstaden och lagret genom att manuellt lägga in ordrar, ordernummer och bokningar samt ha kommunikation mot kunder och leverantörer. Du ska vara ett administrativt stöd för lager- och verkstadsmontörerna. I rollen ingår också att du är en del av teamet på lagret som truckförare alternativt verkstadsmontör vid behov.
Arbetstiderna är förlagda på dagtid, måndag till fredag 07:00-16:00.
Du kanske arbetar i en lagerverksamhet idag där du har ett administrativt ansvar och känner dig redo för nya utmaningar.
För att lyckas i rollen som administrativ lagermedarbetare ska du vara ansvarstagande, självständig och flexibel. Vidare ser vi även att du har en god arbetsmoral och känsla för kvalitet. Det är viktigt att du har en god samarbetsförmåga och social kompetens. Slutligen ser vi att du är en person som har lätt för siffror med god datavana, exempelvis Excel eller liknande program.
Uppdraget är långsiktigt där anställningen är kollektivanställd.
Tjänsten ska tillsättas omgående.
Publiceringsdatum2023-05-03Kvalifikationer• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
• B-körkort och tillgång till bil.
• Truckkort A1-4 och B1.
Om ansökan:
Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Logent AB (org.nr 556634-4429),
http://www.logent.se Arbetsplats Logent
Jobbnummer 7731722
Observera att sista ansökningsdag har passerat.