Administrativ koordinator till internationellt handelshus sökes!
Aditro Logistics Staffing AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2016-09-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ koordinator till internationellt handelshus sökes!" (publicerad 2016-11-04) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aditro Logistics Staffing AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-09-30Om företagetGenom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se
Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.
Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.
ArbetsuppgifterVår kund i Göteborg växer och behöver ytterligare en Sales Service Coordinatior. Vill du sitta som spindeln i nätet? Älskar du administration och vill jobba i en internationell miljlö? Se hit!
Kunden är ett internationellt handelshus och dina arbetsuppgifter kommer att variera stort. Men största delen ligger som administrativt stöd och support till det internationella säljteamet. Rollen innefattar även mycket kund- och leverantörskontrakt. Du kommer vidare att ansvara för uppföljning av kontrakt, fakturering och uppdatering gentemot de internationella och nationella kunderna.
ProfilHar du tidigare erfarenheter inom logistik och transport, fakturering samt av att arbeta med remburser kommer du passa in här! För att trivas hos kunden tror vi att du är flexibel, ansvarfull och kan hantera stressiga situationer. Du arbetar på ett organiserat och självständigt sätt och har ett öga för siffror. Att du som person präglas av affärsmässighet och motiveras av att hantera kund- och leverantörsrelationen på bästa sätt ser vi som en självklarhet.
Du kommer vara anställd av oss på Aditro Logistics Staffing AB och uthyrd till kunden, för rätt person finns möjlighet till överrekrytering. Tjänsten inleds med en 6 månaders provanställning
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-14
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 365
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Skyvell
Sofia.skyvell@aditrologistics.comFöretagAditro Logistics Staffing AB
AdressAditro Logistics Staffing AB
Stigbergsliden 5
41463 Göteborg
KontorsadressStigbergsliden 5, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3078299
Observera att sista ansökningsdag har passerat.