Administrativ Inköpare Till Brandos.com
Brandos Ab (publ) / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brandos Ab (publ) i Stockholm Brandos är en av Nordens ledande livsstilsbutiker på nätet. Genom att erbjuda ett supersortiment av skor, jeans och väskor vill vi inspirera och hjälpa våra kunder att hitta varumärken och modeller som passar just deras personliga stil. På Brandos älskar vi mode. Det finns inga stilar som är rätt eller fel, utan mode ska vara kul för alla. Vi är specialiserade inom våra segment och erbjuder kvalitetsprodukter för alla tillfällen året runt.
Brandos grundades 2006 och har många års erfarenhet av framgångsrik e-handel. Det är tryggt, snabbt och enkelt att handla hos oss och vi håller en ständigt hög servicegrad för bästa kundupplevelsen. Brandos vill alltid ha nöjda kunder.
Brandos säljer idag produkter till åtta länder med tyngdpunkt på Norden. Vi har blivit belönade med flera branschpriser, några i urval är Årets Komet och Årets e-handel på Retail Awards 2012 (Svensk Handel) samt Årets Skobutik på Habit Modegalan 2012 (Tidningen Habit).
Vi har hittills växt kraftigt och har högt ställda förväntningar och mål för framtiden. Vi söker därför en administrativ inköpare som kommer arbeta tillsammans med vår inköpsavdelning.
Tjänsten innebär att:
• Operativt ansvara för varuflödet för vissa kategorier
• Komplettera det befintliga sortimentet med hänsyn till lagernivåer och inkommande leveranser.
• Ha daglig kontakt med leverantörer och övriga avdelningar på Brandos
• Ha en frekvent dialog med Category Managers vad det gäller sortimentet & inköpsstrategi
• Leveransbevakning
• Uppdatera Brandos system med leverantörsinformation
• Assistera Kategorichefer i det dagliga inköpsarbetet
Vi vill att du har följande profil:
• Erfarenhet av arbete som Administrativ inköpare från sko- eller klädbranschen
• Relevant utbildning inom inköp/logistik
• Uppmärksamhet på detaljer och förståelse av värdet med ett strukturerat arbetssätt
• En prestigelös och positiv inställning
• Det är även ett plus om du har kunskaper i övriga europeiska språk.
Vi erbjuder dig:
• Ett arbete i ett företag som växer och sticker ut i en ny bransch
• Ett arbete i en multinationell miljö
• En rolig och avslappnad arbetsplats med supertrevliga kollegor!
Tjänsten är på heltid och baserad på vårt huvudkontor på Östermalm i Stockholm. Du rapporterar till och är ansvarig mot vår Purchase Controlling Manager.
Vi uppskattar olikheter hos vår personal och välkomnar sökanden från alla kulturella och etniska bakgrunder.
För ytterligare information, vänligen kontakta Karin Nilsson på
karin.nilsson@brandos.com . Skicka din ansökan med CV till
application@brandos.com och ange "Administrativ inköpare" som referens.
Publiceringsdatum2013-04-19Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-04-26
Ange följande referens när du ansöker: Administrativ Inköpare
Ansökan kan skickas till e-postadress:
application@brandos.comKontaktKarin Nilsson 073-777 44 92 (HR)
karin.nilsson@brandos.comFöretagBRANDOS AB (PUBL)
AdressBRANDOS AB (PUBL)
Box 24089
10450 STOCKHOLM
KontorsadressKarlavägen 100
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
application@brandos.com Jobbnummer 1528275
Observera att sista ansökningsdag har passerat.