Administrativ assistent till uppdrag på 50%

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu söker vi på Adecco Office & HR dig som är en strukturerad och flexibel administrativ assistent till vår kund inom läkemedelsbranschen med placering i Solna! Tjänsten är på 50%.

Publiceringsdatum
2011-02-19

Arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta med varierande arbetsuppgifter inom området Sales & Marketing. Rollen innebär exempelvis att sortera och strukturera marknadsmaterial och inventering av förråd, arbete med utskick, arkivering, uppdatering av kunddatabasen och upplägg av nya leverantörer i SAP. Tjänsten är på 50% med stora möjligheter till att själv påverka arbetstiderna.

Erfarenheter
Vi söker dig som har något års erfarenhet av administrativt arbete och är van att använda Officepaketet i arbetet samt lär sig nya datasystem snabbt. Dina kunskaper i engelska är mycket goda, både i tal och skrift, eftersom uppdraget är på ett internationellt företag där koncernspråket är just engelska.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att tycka arbetet är roligt och för att trivas är det av stor vikt att du gillar att hjälpa till där det behövs och är prestigelös. Att ha ett ordningssinne och vara strukturerad är något som faller sig naturligt för dig. Du får möjlighet till att lära dig mycket om företagets produkter vilket gör att vi värdesätter förmågan att snabbt ta in kunskap och förstå arbetssättet på företaget.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden. Uppdraget hos vår kund ska tillsättas omgående och pågår minst i ett halvår med stor chans till förlängning. Tjänsten är förlagd på 50% med flexibla arbetstider.
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård.
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller genom att klicka på länken nedan:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1281281
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel: 08-598 982 37 eller sofia.wigzell@adecco.se
Vid frågor kring registrering på hemsidan kontakta Adeccos kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
855733

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: