Administrativ assistent till område Kvinna
Region Jämtland Härjedalen, Område Kvinna / Administratörsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Jämtland Härjedalen, Område Kvinna i Östersund Vi söker nu en administrativ assistent till område Kvinna. Den administrativa assistenten är placerad vid områdesstaben och direkt underställd områdeschef.
Hälso- och sjukvårdsförvaltningen i Region Jämtland Härjedalen omfattar ca 3600 medarbetare fördelade på 14 områden, varav område Kvinna är ett av dessa. Område kvinna har ca 120 medarbetare.
Inom Kvinnosjukvården vid Östersunds sjukhus bedrivs verksamhet dygnet runt med förlossning, BB, och gynekologi. Mottagningar inom specialistmödravård, gynekologi och Kvinnohälsa. Verksamheten har 1 500 förlossningar per år samt 17 000 mottagningsbesök varav 10 000 är läkarbesök. På gynekologisk vårdavdelning finns 9 vårdplatser för inneliggande patienter, 4 polikliniska platser och på BB-avdelning finns 14 vårdplatser.
Vi är ett glatt gäng i ett positivt arbetsklimat som ser fram emot att träffa en ny medarbetare!
Publiceringsdatum2018-12-13ArbetsuppgifterI tjänsten ingår det att stödja chefer och verksamhet på bästa sätt med det löpande administrativa arbetet.
Du kommer att ha många kontakter internt på området, inom regionen och dess stödfunktioner men även en del externa kontakter.
• Förbereda arbete i personal-, och ekonomi-/fakturasystem
• Arbeta i Heroma som är ett schema- och löneadministrations system
• Sköta akutbemanning vid frånvaro
• Vara delsamordnare i Centuri
• Vara ett stöd i det personal- och ekonomiadministrativa arbetet
• Vara väl förtrogen med de policy- och styrdokument, handlingsplaner och regelverk som avser personalarbetet i Region Jämtland Härjedalen
KvalifikationerVi söker dig som har gymnasieutbildning inom administration, eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer vara likvärdig.
Erfarenhet av att hantera systemen Heroma, Raindance, Saba Cloud, Diveport, Centuri m.fl. är meriterande.
Van datoranvändare och har god kommunikationsförmåga i både tal och skrift.
Som person är du flexibel, strukturerad och har förmåga att hantera flera uppgifter parallellt. Du har god samarbetsförmåga och är kommunikativ, initiativrik samt har förmåga att arbeta självständig. Har ett bra bemötande och förtroendeskapande arbetssätt.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
ÖVRIGT
Region Jämtland Härjedalen ska vara en region att längta till och växa i. Vi är 4 000 medarbetare som alla jobbar för ett friskare, tryggare och rikare liv för länets medborgare. Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, utbildning, kultur och kollektivtrafik för hela länet.
Som arbetsgivare kan vi erbjuda egna träningslokaler med gym och olika gruppaktiviteter. Du blir också medlem i vår personalförening som erbjuder rabatter och en mängd olika och roliga aktiviteter.
Vill du veta mer om tjänsten/tjänsterna eller av särskilda skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system välkommen att kontakta områdeschef.
Varmt välkommen med din ansökan!
Här hittar du mer information om Region Jämtland Härjedalen:
http://www.regionjh.se/ Läs mer om att bo och leva i Östersunds kommun:
http://www.ostersund.se/ Välkommen till Jämtland Härjedalen:
http://www.jamtland.se Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-02
Ange följande referens när du ansöker: Persr/339/2018
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIrene Hoglert
irene.hoglert@regionjh.se 063-15 31 20
FöretagRegion Jämtland Härjedalen, Område Kvinna
AdressRegion Jämtland Härjedalen, Område Kvinna
Box 654
83127 Östersund
KontorsadressKyrkgatan 12 Östersund
Jobbnummer 4508811
Observera att sista ansökningsdag har passerat.