Administrativ assistent till myndighetsuppdrag
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Skulle du vara intresserad av ett meriterande uppdrag hos en populär och trivsam myndighet? Jobbar du gärna i en stöttande och serviceinriktad roll där du får stor användning av din administrativa skicklighet? Då är det här tjänsten för dig!
Publiceringsdatum2016-03-22BeskrivningPerido söker nu en administrativ assistent för ett konsultuppdrag hos vår kund. Kunden är en myndighet med en handfull regionkontor och ett flertal mindre kontor över hela landet. Tjänsten är placerad på deras kontor strax norr om centrala Stockholm.
Den här rollen som administrativ assistent är bred och omväxlande. Din främsta uppgift är att vara ett stöd till chefer och medarbetare i det administrativa arbetet och i enklare ekonomiska frågor. Du får här möjlighet att stötta i administrativa uppgifter som rör både planering och genomförande av det dagliga arbetet på myndigheten, vilket exempelvis kan innefatta utbildningsplanering, lokalplanering och introduktion till nyanställda. Tjänsten innebär även att du är delaktig i arbetet med budget- och uppföljningsarbete samt stöttar i arbetet med sammanställningar och uppföljningar av statistik och rapporter. Du administrerar, planerar, bereder, bevakar och följer upp ärenden och kontrakt samt är ett stöd i myndighetens fakturahantering.
Till den här rollen söker vi dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som är en strukturerad och noggrann person. Du tycker att det är roligt att hjälpa kollegor och strävar alltid efter att ge bästa möjliga service. I den här tjänsten har du mycket kontakt med både interna och externa personer och vi tror därför att du som söker är en duktig kommunikatör som trivs i sociala och samarbetsbetonade roller. Därutöver tror vi att du är en engagerad och självgående person och att du har en god förmåga att prioritera mellan dina arbetsuppgifter. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil för detta jobb• Gymnasiekompetens
• Några års erfarenhet av administrativt arbete
• God datorvana samt kunskaper i Office-paketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Eftergymnasial utbildning
• Erfarenhet av webbadministration och SharePoint
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag. Tillträde 2016-04-24. Tillsvidare. Provanställning 6 månader.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 13052TL i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb13052TL
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 13052
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
Jobbnummer 2739627
Observera att sista ansökningsdag har passerat.