Administrativ assistent till klädföretag i City!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du jobba med både designkläder och administration, hur ska du kombinera det? Lugn, vi på Adecco Office & HR har lösningen!
Hur ser din arbetsdag ut?
Dina arbetsuppgifter som administrativ assistent kommer exempelvis att bestå av planering samt bokning av resor. Du kommer också att jobba med fakturor och bokföring samt hålla kontakt med olika leverantörer. Utöver detta gör du en del beställningar men du kommer även att hjälpa till med andra administrativa sysslor som uppkommer efterhand.
Vem trivs här?
Har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter kommer du snabbt att sätta dig in i din nya roll. Då du har mycket kontakter med företagets leverantörer är det viktigt att du har goda kunskaper i det engelska och svenska språket, både muntligt och skriftligt. Behärskar du även italienska är det ett plus i kanten. Dina goda kunskaper i Word och Excel kommer att underlätta för dig i ditt arbete. Är du en social och positiv person som anpassar dig och rycker in där det behövs kommer du att passa perfekt för detta jobb. Ditt stora intresse för administration och din passion för designkläder kommer att göra att du utvecklas i din roll och stormtrivs på ditt nya jobb!
Vad erbjuder vi?
Välkommen till en liten men trevlig arbetsgrupp som tillsammans jobbar på ett kontor inne i Stockholm city. Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och pågar ca sex månader. Det finns efter det eventuellt möjlighet att uppdraget övergår i anställning direkt hos kunden. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Lovisa Kvam på tel: 08-598 980 02 eller
lovisa.kvam@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-05-16Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 1246171
Observera att sista ansökningsdag har passerat.