Administrativ assistent sökes till konsultuppdrag på AstraZeneca

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Har du erfarenhet från administration inom logistikbranschen eller kundtjänst samt erfarenhet från orderhanteringssystem och goda kunskaper i Excel och Office paketet? Då har vi på Adecco i Södertälje uppdraget för dig på AstraZeneca!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som administratör på AstraZenecas Customer Relalations & Logistics avdelning i Gärtuna kommer du att supportera logistikkoordinatorerna med administrativa arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat registrering av reklamationer och orderläggning i system. Du kommer även behöva se över avtal och jämföra leveransvillkor mot uppsatta avtal. Du kommunicerar dagligen i varuförsörjningsfrågor via mail, telefon och lync. Arbetet utförs i en global miljö med hög takt, och starkt fokus på tvärfunktionellt samarbete. Rollens natur kräver en förmåga att vara flexibel och att självständigt kunna prioritera och göra bedömningar för hur tiden bäst fördelas för att arbetet ska bedrivas effektivt.

AstraZeneca har ett starkt fokus med att jobba med Lean och de jobbar för att deras arbete också ska genomsyras av den filosofin - standardiseringar, ständiga förbättringar och processoptimering är en naturlig del av deras vardag.

Vem trivs här?
Vi söker dig som vill arbeta med administration och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du har goda kunskaper i Excel och Office paketet och eftersom arbetet sker på både svenska och engelska talar och skriver du obehindrat i de båda språken. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet från administration från exempelvis logistikbranschen eller kundtjänst samt erfarenhet från orderhanteringssystem sedan tidigare. Som person är du social och utåtriktad, en utpräglad lagspelare som strävar efter ett gott samarbete i alla dina kontaktytor och du tar alltid personligt ansvar. Viktiga egenskaper för rollen är att du är noggrann och känner dig bekväm att följa vår kunds fastställda regler, rutiner och standards. Är du även engagerad, flexibel och serviceminded så kommer du att passa perfekt för rollen!

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och kommer att tillsättas omgående. Uppdraget startar så fort vi har hittat rätt person för uppdraget så skicka in din ansökan redan idag! Uppdraget löper fram till årsskiftet. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Beroende på vad du vill och kan, ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Har du frågor gällande tjänsten så går det bra att kontakta rekryteringsansvarig Sofia Lindqvist på sofia.lindqvist@adecco.se .

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-05-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-12
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Lindqvist Sofia.Lindqvist@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Storgatan 1
15172 SÖDERTÄLJE

Kontorsadress
Storgatan 1

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2842303

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: