Administrativ assistent med projektfokus sökes till långt uppdra
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du ett par års erfarenhet som administrativ assistent eller motsvarande och söker nya utmaningar? Tycker du även det låter intressant att arbeta inom projekt på en statlig myndighet? Då är du välkommen med din ansökan.
Om uppdraget:
Uppdraget kommer preliminärt starta i mitten av juni 2018 och beräknas pågå till mitten av juni 2019. Det finns även chans till ytterligare förlängning i upp till ett år. Omfattningen är en heltid där du kommer arbetar hos vår statliga kund med ljusa lokaler i Solna. Uppskattningsvis kommer rollen även att innefatta 1-2 tjänsteresor per månad, till kontor på andra orter i Sverige
Publiceringsdatum2018-05-15ArbetsuppgifterDitt huvudsakliga fokus är att assistera projektledaren i administrativa uppgifter tillhörande projektet. Detta innefattar bland annat att vara kontaktperson i diverse frågor, ansvara för rese- och hotellbokningar och hantera fakturering. Vi söker därför en strukturerad och ansvarsfull person som kan prioritera olika arbetsuppgifter.
Vidare kommer du att hantera mötesbokningar/kallelser och delta i projektmöten där du skriver protokoll samt minnesnoteringar. Du har även ansvar för att ta fram underlag inför möten och uppdatera relevanta dokument. För detta ser vi dig som trivs i en roll med flera kontaktytor och som har en helhetssyn såväl som öga för detaljer.
I rollen har du utöver detta en daglig kontakt med personer inom och utom såväl projektet som myndigheten. Det är därför betydelsefullt att du har en god social kompetens och utvecklad kommunikativ förmåga.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning eller motsvarande kompetens och erfarenhet
• Minst 3 års erfarenhet som administrativ assistent
• Dokumenterad erfarenhet i minst 3 månader av arbete i projekt
• Mycket goda kunskaper i mjukvaruprogram t.ex. Office och Sharepoint
Om ansökan:
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofie Nilsson på e-postadress:
sofie.nilsson@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Alla våra lediga tjänster finner du här:
www.bemannia.se/lediga-jobb/ Registrera ditt CV här:
www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid ca 40H/v Beräknas till 1 år
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofie Nilsson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 4143056
Observera att sista ansökningsdag har passerat.